Ik doe mijn powercore6000 in de verkoop. Deze is ongeveer 1,5 jaar oud. Extra licenties zijn: fabrik-R fabrik-C en Assimilator. Fabrik-R is gebasseerd op het rev-4 algoritme.
Richtprijs 1000 euro
verder heb ik:
Een Orban 622B analoge EQ. Deze werden ontwikkeld voor broadcast en zijn dus van hoge kwaliteit. Ik heb hem zelf gekocht omdat hij ook goed de oversturing in kan
Vorrige eigenaar heeft er een serie nummer ingekrast op de frontplaat aan de rechter kant, verder is die helemaal in orde.
richtprijs 500 euro
Een Ashly PQ66. Dit was de eerste EQ van Ashly die niet in een mixer zat. Hij is iets meer lo-fi van de Orban. Dit vind ik er dan ook eigenlijk juist het mooie aan. Geeft een mooie kleuring aan de geluiden die je er doorheen haalt.
richtprijs 450 euro
De Orban en Ashly zijn 110V, dus er zit een omvormertje bij. Ze zijn ook om te solderen, maar die moeite heb ik nooit genomen.
Een Spirit LX7 16 kanaals live mixer
Features Soundcraft Spirit LX7 II 16:
- 16 channel frame sizes GB30 mic preamp
- precision - equalisation circuitry
- True 7-bus architecture
- 2 stereo inputs and 2 stereo returns
- Channel direct outputs
- Talkback facility
- 100mm faders
- +48 phantom power
- 6 aux sends, 4 of which are pre/post switchable
- 18dB/octave high pass filter
- Group and mix inserts
- 12-segment LED metering
- Integral universal voltage, switched-mode PSU for light weight
Deze heb ik ooit gekocht om de 6 auxen, wat in die tijd in ieder geval bijzonder was bij de goedkopere tafels.
richtprijs 450 euro
Richtprijs 1000 euro
verder heb ik:
Een Orban 622B analoge EQ. Deze werden ontwikkeld voor broadcast en zijn dus van hoge kwaliteit. Ik heb hem zelf gekocht omdat hij ook goed de oversturing in kan
Vorrige eigenaar heeft er een serie nummer ingekrast op de frontplaat aan de rechter kant, verder is die helemaal in orde.richtprijs 500 euro
Een Ashly PQ66. Dit was de eerste EQ van Ashly die niet in een mixer zat. Hij is iets meer lo-fi van de Orban. Dit vind ik er dan ook eigenlijk juist het mooie aan. Geeft een mooie kleuring aan de geluiden die je er doorheen haalt.
richtprijs 450 euro
De Orban en Ashly zijn 110V, dus er zit een omvormertje bij. Ze zijn ook om te solderen, maar die moeite heb ik nooit genomen.
Een Spirit LX7 16 kanaals live mixer
Features Soundcraft Spirit LX7 II 16:
- 16 channel frame sizes GB30 mic preamp
- precision - equalisation circuitry
- True 7-bus architecture
- 2 stereo inputs and 2 stereo returns
- Channel direct outputs
- Talkback facility
- 100mm faders
- +48 phantom power
- 6 aux sends, 4 of which are pre/post switchable
- 18dB/octave high pass filter
- Group and mix inserts
- 12-segment LED metering
- Integral universal voltage, switched-mode PSU for light weight
Deze heb ik ooit gekocht om de 6 auxen, wat in die tijd in ieder geval bijzonder was bij de goedkopere tafels.
richtprijs 450 euro