AD-omzetter
Prophet_5.wav
Hallo, ik ben een tijd niet zo actief geweest zowel als op het forum als met sounds produceren in het algemeen. Nou doe ik een opleiding elektrotechniek, een vriend van mij doet dat ook en hij heeft voorgesteld samen met mij iets te gaan bouwen. Ik kwam zelf met iets in de richting van muziek. Het probleem is ik heb veel minder ervaring dan hij heeft, dus als ik nou een goed plan heb zou ik hem daar vast mee kunnen verrassen. Ik ben zelf vrijwel ideeloos dus ik dacht van hea misschien hebben jullie nog een leuk idee.
Ik zit te denken aan een synthmodule zeg maar analoog waarbij de frequentie bepaalt wordt door een potmeter en niet door een klavier. Als iemand bouwplannen heeft deel ze aub! Bijvoorbaat dank.
Ik zit te denken aan een synthmodule zeg maar analoog waarbij de frequentie bepaalt wordt door een potmeter en niet door een klavier. Als iemand bouwplannen heeft deel ze aub! Bijvoorbaat dank.
Maar daar gaat dus verandering inkomen. Wat het project betreft heb geen idee, het is hobby maar ben blij dat ik er hulp bij krijg. Anders zou het misschien een broodrooster worden
nou ja bedankt weer.