e-vo - 3C

e-vo

Ingeburgerd
M'n 2e track post met hopelijk wat feedback verwerkt van de eerste :) Het is een techno track geworden en ben heeeel benieuwd wat jullie er van vinden!

Alle feedback is meer dan welkom :halleluja

Laatst gewijzigd:
Ff repost moeten doen want van de geluidskwaliteit bleef niet veel meer over :erm:

Nog steeds niet super eigenlijk nu, maar wel een stuk beter, hoewel er nog wel iets storends in zit in het begin.

Kwaliteit is nu wel in orde volgens mij!

Kritiek is meer dan welkom, weet dat ik er nog lang niet ben, dus kom maar op :)

misschien wat meer variatie erin verwerken, gooi er een synthje bij en wat effectjes en ditjes en datjes om het spannend te maken en te houden. Evt in de break de synth wat sterker laten worden door bijv. wat reverb en/of filtertje.
Succes

B-tje laat, maar thanks!

Denk dat ik dat nog het lastigste vind, het spannend maken en houden van een track, veel variatie enzo aanbrengen.

Goed bezig, gewoon zorgen dat je veel uren en tracks maakt.

Dan weet ik zeker dat je nog veeeeeeeeeeel beter kan worden.
:okdan:

oooooh, was een tijdje met heel andere dingen bezig en zie daarom nu pas de reacties :o:

Cool dat er weer mensen enthousiast zijn 8) Net ff Flight 643 geluisterd en denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt maar is puur toeval :)

@RD-Productions; je zegt sequencertje erin, wat bedoel je daar eigenlijk mee?

Heb het nummer niet meer veranderd, mss toch nog eens verder knutselen. Anders wordt het lijstje met 'tracks-die-nog niet-af-zijn' wel heel lang!

Back