Oeps, 110v schakelaar

Snaba

Nieuwkomer
Helleu,
ik heb krk rp6se G1´s enn....

Ik probeerde dus een brom uit mn geluid te krijgen, uiteindelijk zette ik een schakelaar om en het was weg! dit meteen bij mn andere krk gedaan, toen keek ik ff, lampje uit.. KUT, dat was dus een 220v/110v schakelaar..

Iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat mijn krk´s weer werken? heb de hele avond/nacht al gegoogled maar kan niets vinden over voedingen voor mn krk's oid, of ik zoek verkeerd.

Alvast bedankt, Snaba!

Zekeringen vervangen en het zou weer moeten werken. Kijk naar de waarde van de zekeringen en vervang deze door nieuwe met dezelfde waarde.

Wel eerst de stekker uittrekken.

En die zekeringen zitten dan in de voeding?
Ik heb 1 krk open gehaald maar het oogt onmogelijk om in de voeding zelf te komen, of is hier wel een manier voor?

Welkom op het forum.

Ik verbaas me er serieus elke keer weer over waarom mensen hun hersenen niet gebruiken..
Als je je manual openslaan staat het er duidelijk in..

attachment.php

Attachments

• krk fuse.jpg
    krk fuse.jpg
    60,4 KB · Bekeken: 58
heb serieus echt overal gezocht behalve in de handleiding.. bedankt voor de moeite boelie!
Er zit trouwens zelfs een extra zekering bij wanneer je die fuse block loshaalt!

Bedankt beide!

Geeft niet, ze doen het beide weer! achja nu is er tenminstens een topic hierover te vinden met de search functie!

Back