Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zinloze verkoper
Ik heb geen ervaring met hem
zie wel dat ie regelmatig orgeltjes aanbied
Hoe ga je die golfvorm maken, dan?
Je kan wel op een eenvoudige wijze een oscillator bouwen die zo werkt: de optische sirene, een uitvinding uit NatLab, en erg leuk speelgoed. Kan je je eigen golfvormpjes knippen en sampelen!
Wout

daarbij is het ook nog zo dat sporen naarmate ze steeds verder naar het midden toe zitten een steeds lagere nauwkeurigheid krijgen... maar sowieso, waarom zou je zoiets na willen maken speciaal voor zo'n grote kleuter speelgoedik maak een sample, zet de wave uit in een teken programma, en trek hem rond?
dit is natuurlijk wel een hele simpele voorstelling van zaken, maar vandaar dat ik zei¨ met wat geklooi¨..![]()
techniek is obsolete en een echt uniek geluid kan je eigenlijk ook niet echt van spreken, laat staan een gewenst geluid... 
Tja, als Mattel het maakt...... zo'n grote kleuter speelgoed...
daarbij is het ook nog zo dat sporen naarmate ze steeds verder naar het midden toe zitten een steeds lagere nauwkeurigheid krijgen... maar sowieso, waarom zou je zoiets na willen maken speciaal voor zo'n grote kleuter speelgoedtechniek is obsolete en een echt uniek geluid kan je eigenlijk ook niet echt van spreken, laat staan een gewenst geluid...
![]()

voor een optigan die nog geserviced moet wordenhttp://muziek.marktplaats.nl/orgels/466351096-optigan-orgel-incl-12-optische-platen-70-jaren.html
De prijs is welvoor een optigan die nog geserviced moet worden
Ik vraag me serieus af of je deze instrumenten uberhaupt kan service..het is en blijft speelgoed.
Ja hoor, prima te doen...www.ep-service.nl en dan heeeeeeeeeul lief vragen aan Marcel
had er 10 jaar geleden 1 leuk speelgoed hoor
aan een vriend gegeven die m vervolgens uit elkaar sloopte om de versterker er uit te halen![]()