Oberheim, ik weet niet welke, dus doe maar een bod

He he..... ik denk dat die man heeeeeel veel mailtjes gaat krijgen :D Valt 1 april vroeg dit jaar, of is er weer eens ergens een juweeltje op zolder gevonden?

Beetje een rare ad, kan het merk wel lezen, maar het type dat minstens net zo groot, zo niet groter ook staat opgedrukt niet.
Beetje vreemd, zal wel weer een nepper zijn.

Het is een plaag op MP, nap ads en niet willen verkopen/totaal niet reageren.

de tijden zijn veranderd sinds internet, het is TE gemakkelijk voor een puist om op het ene moment impulsief ergens op te reageren en het andere de boel weer af te blazen... dat was vroeger wel anders toen men nog een krantje moest aanschaffen en vervolgens mensen opbelde, dat kostte geld dus men bedacht zich/haar wel 2x...

Laatst gewijzigd:

En soms snap ik het ook echt niet. Iemand die letterlijk al 3 maanden lang elke 2 dagen zijn advertentie opnieuw plaatst, maar als je de vraagprijs biedt er maar niet toe komt om eens gewoon fatsoenlijk af te spreken zodat het ook verkocht kan worden. Niet op je mailtje antwoorden, maar ondertussen blijven zijn advertenties opnieuw plaatsen.

Of iemand die 2 of 3 keer netjes terug antwoordt, maar als je dan concreet wil afspreken, loopt het vast.

Soms lijkt het alsof mensen niet willen verkopen. van "potentiële kopers" begrijp ik dat, maar van verkopers??? Bende "neerzwaarders" (geen oplichters, maar ook zeer vervelend).

En soms snap ik het ook echt niet. Iemand die letterlijk al 3 maanden lang elke 2 dagen zijn advertentie opnieuw plaatst, maar als je de vraagprijs biedt er maar niet toe komt om eens gewoon fatsoenlijk af te spreken zodat het ook verkocht kan worden. Niet op je mailtje antwoorden, maar ondertussen blijven zijn advertenties opnieuw plaatsen.

Of iemand die 2 of 3 keer netjes terug antwoordt, maar als je dan concreet wil afspreken, loopt het vast.

Soms lijkt het alsof mensen niet willen verkopen. van "potentiële kopers" begrijp ik dat, maar van verkopers??? Bende "neerzwaarders" (geen oplichters, maar ook zeer vervelend).

Ik heb regelmatig het idee dat er mensen zijn die MP misbruiken om stemming te maken wbt prijzen negatief of positief. Ik ben bereid om heel netjes te betalen en stipt af te spreken maar ik kom er 9 van de 10 keer niet eens meer doorheen ivm geen contact, geen goede wil, niet terugmailen etc. Ik heb Marktplaats afgeschreven om mooi spullen te verkrijgen.

Ik heb regelmatig het idee dat er mensen zijn die MP misbruiken om stemming te maken wbt prijzen negatief of positief.

daar zou wel eens iets in kunnen zitten, in sommige gevallen dan. misschien moeten we ook niet vergeten dat mensen niet zitten te wachten op reacties van ralphvanzeel, leo, ver-ge-ten en noem die cowboys maar op. ik sluit niet uit dat er een categorie verkopers is, die denkt: bekijk jij het maar even!

ik heb trouwens zelf ook mensen met wie ik geen zaken doe, maar dat laat ik dan meteen weten bij het eerste contact. (zo vriendelijk mogelijk, maar niemand is blij met zo'n boodschap.) want iemand zomaar laten bengelen slaat inderdaad nergens op. (voor sommige blijkbaar toch een leuk tijdverdrijf.)

zelf zoek ik nooit zo op marktplaats, ik zet er wel eens iets te koop en dan ga je toch even zitten kijken, maar het is meestal toch nog meer overspannen dan hier, qua vraagprijzen en wilde omschrijvingen.

ik moet nog wel een stapel dvd's te koop zetten en een playstation met spellen en een playstation move, bedenk ik net. altijd zo'n hekel aan, dat zijn van die categorieën waarvoor je je best doet een nette advertentie te plaatsen en als je even naar de WC bent geweest, staat die alweer op pagina 18 van marktplaats....

ik moet nog wel een stapel dvd's te koop zetten en een playstation met spellen en een playstation move, bedenk ik net. altijd zo'n hekel aan, dat zijn van die categorieën waarvoor je je best doet een nette advertentie te plaatsen en als je even naar de WC bent geweest, staat die alweer op pagina 18 van marktplaats....

Tja als je met een zaterdageditie en twee stokjes wierrook naar WC gaat wel

Back