Hooihuis
Acta est fabula
Een van de sliders van mijn MC-202 is kaduuk. Het gaat om de eerste slider in de Source Mixer, dus het volume van de pulse / square. Als hij naar beneden staat hoor je niets (dat is dus normaal), maar als je hem ook maar een klein stukje omhoog schuift geeft hij gelijk het maximale volume. Dit volume blijft dan ook voor de rest van het bereik van de slider hetzelfde. In principe is het dus een schakelaar geworden, het is vol AAN of UIT, en dat is jammer.
Nu heb ik ergens een site in de VS ontdekt waar je een hele set nieuwe sliders + pots kunt kopen, maar dat vind ik ook wat te veel van het goede. Mijn vraag is: zijn deze sliders nog los verkrijgbaar? Ik ga er tenminste van uit dat een kapotte slider niet meer te herstellen is....
Alvast bedankt voor de reacties!
Nu heb ik ergens een site in de VS ontdekt waar je een hele set nieuwe sliders + pots kunt kopen, maar dat vind ik ook wat te veel van het goede. Mijn vraag is: zijn deze sliders nog los verkrijgbaar? Ik ga er tenminste van uit dat een kapotte slider niet meer te herstellen is....
Alvast bedankt voor de reacties!
), maar een halve oplossing daar heb je ook niets aan!