Sputnikk - Scarabae (dub-electro? geen idee)

Hey mensen, ik heb weer eens een track gemaakt. Geen idee wat voor stijl het is, maar het heeft wel een soort midden-oosten sfeertje qua melodie denk ik (vandaar ook de naam). Het heeft een beetje dub invloeden, maar niet echt een dub beat... hmmm

Ik zou het leuk vinden als mensen met goede oren en speakers iets over de mix kunnen zeggen, want op een gegeven moment hoor ik het niet meer... is het een beetje in balans?

sounds uit Albino, ImpOscar, Nord Rack.

thanks for listening alvast!

Hey de mix klinkt aardig goed. alleen de drums zijn wat zacht misschien heb je dit express gedaan maarik zou ze wat harder zetten.

je kan soundcloud ook embeden """"""je linkt ""'""" niet de " erbij:)

Hey de mix klinkt aardig goed. alleen de drums zijn wat zacht misschien heb je dit express gedaan maarik zou ze wat harder zetten.

je kan soundcloud ook embeden [SC.]je soundcloud link[/SC.] puntje weglaten

Thanks! Ik heb de drums al een aantal keer harder en zachter gehad, en ben uiteindelijk hierop uitgekomen. Ik zal het er later nog eens naar luisteren als ik er weer een beetje fris tegenaan kan kijken.

Wat doet Soundcloud eigenlijk nog qua compressie/omzetting op je muziek? Ik heb het idee dat het qua kwaliteit toch nog wat minder wordt als ik het daar op zet.

ik denk dat als je soundcloud als wav upload en dan afspeelt dat het dan mp3 of ogvorbis is. alleen als je hem dan kan downloaden dan heb je weer 16 bit wav.

Want de kwaliteit gaat inderdaad achteruit.

Back