solina strings partij

Jammer dat Dordrecht zo'n eind voor me weg is en dat ik uberhaupt geen tijd heb. Is een hele leuke deal.

10.05 Ik bel de zaak waar ze te koop worden aangeboden. Hij heeft er meer dan 28 te koop zegt ie, alleen ik kan er geen een krijgen, omdat iemand ze even allemaal op komt halen.
Ik heb de beste man verteld dat ik de hele nacht wakker heb gelegen en dat ik er echt een HEEL GRAAG wil hebben, en nu gaat ie kijken of ie misschien 1 voor mij uit die partij kan weglaten zodat ik er ook 1 heb. Hij belt me over een uurtje.

Nou ben ik benieuwd, wel jammer dat iemand dat even in een keer komt ophalen, gaat die prijs lekker omhoog van, want dat is vast geen liefhebber! Of juist heel erg, dat ie er 28 wil.
Maar ja... 10.05 en uitverkocht ...

shit, wat een drama! zit ik net dat telefoonnummer in me telefoon op te slaan lees ik dit! het wordt me ook niet gegunt zo'n solina!

Liever een solina in de hand dan 28 in de lucht. Maar even serieus, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hoe komt iemand aan zoveel solina string ensembles ????

'k Moet zeggen diegene die ze allemaal heeft opgekocht, gaat er zeker z'n geld terug uithalen. Hier in Gent heb ik zelfs al iemand vlak voor mijn neus 500€ zien geven voor een Solina die zelfs niet helemaal in orde was (de bassen waren niet helemaal in orde, veel geruis, veel krassen en kapotte toetsen). 'k Heb er zelf ook wel 230€ voor gegeven, maar die was wel net nagekeken.

Heb ik maar weer geluk met mijn 80 gulden die ik een aantal jaar geleden uitgaf voor een goed exemplaar (tekst bij knopjes is een beetje weg).

Grtz,
Jeroen

Zo, kben weer terug MET een Eminent Solina! HAHA!! WAT IS DAT DING GAAF!!!!
Ik kreeg zelfs netjes een euro terug! hihi.

En helemaal lachen, dat ding komt nog uit Bodegraven ook, laat ik daar 22 jaar gewoond hebben, ik heb zelfs met de zoon van de eigenaar van Eminent op de lagere school gezeten.
Ik weet nog dat dat gezin het ineens heel moeilijk kreeg vanwege het faillissement van eminent. Maar dat terzijde.

En dat terwijl ze zoveel apparatuur hebben gemaakt waar zoveel mensen blij mee zijn.
Maar Iig, ik heb er een in topconditie. Dit forum is echt HEEL goed!!!

thnx!

MM..de Contrabass en Chello knop werken niet goed. Lampje gaat wel aan, maar het geluid reageert niet.
Iemand die weet wat ik hier mee zou moeten ?

groeten.

Origineel geplaatst door dextron
MM..de Contrabass en Chello knop werken niet goed. Lampje gaat wel aan, maar het geluid reageert niet.
Iemand die weet wat ik hier mee zou moeten ?

Lijkt me hetzelfde probleem als die Solina die ik zien verkopen heb voor 500€. Maar wat er aan scheelt zou ik helemaal niet weten ...

Beste,

Ik heb nog een Solina string ensemble over van de 24 stuks.
Hoe kom ik eraan..... ik ben pas mijn eigen muziekzaak begonnen en heb de
ruimte en voorraad van een oude orgelhandel ovegenomen.
Vandaar dus.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Zappeij
the House of Music.

Dit wou ik toch niet achterhouden. 'k Heb een mailtje gestuurd en er is er nog ééntje over, maar waarschijnlijk is die ook al weg. Maar nu weten we de reden dus ook 8)

Okee, ik heb vandaag de laatste gekocht, één toets was gebroken, technisch verder perfect. Lekker klussen dus :-)

Back