Vette sampletrack

wat meer gedaan met de samples :D

http://soundcloud.com/dropboxmastering/funnybad_dirtboxdivas_remix

Vind het niet slecht klinken hoor.
Niet mijn smaak maar toch.

Een grappig feit is dat ondanks dat Raphie tegen illigale software is, hij wel precies iets heeft gemaakt wat lijkt op de muziek die je te horen krijgt als je software installeert die door AIR gekraakt is. :halleluja

slaat dat "vet" op de samples of op de track?

nee nee, vet is een letterlijke vertaling van fat... terwijl fat dik is en vet grease... dus vettig zeg maar...
tapijtje is trouwens ook een vieze vertaling... vinnik... want een pad kan ook iets zijn om op te landen...
een helikopter tapijt, chique! ...en een pakketje ADSR is een brief want die zit in een envelope...

Ik vind er weinig spannends aan, sorry. Hij zal productie technisch vast goed in elkaar zitten hoor maar ik vind dit wat eentonig ofzo...

als je dan nog enigzins origineel zijn wilt zijn met geen mainstream samples neem dan een voorbeeld aan The Avalanches :

The song, like many other tracks from Since I Left You, is almost completely composed of samples taken from other songs.

als je dan nog enigzins origineel zijn wilt zijn met geen mainstream samples neem dan een voorbeeld aan The Avalanches :
http://www.youtube.com/watch?v=wpqm-05R2Jk

Lekker origineel om te sampelen van een track die 100% uit samples bestaat.

Dan doet raphie het beter die heeft tenminste zijn eigen vocals en akkoorden:dubbel:

en hij komt uit op PG :okdan:

als remix op deze release

Laatst gewijzigd:
nee nee, vet is een letterlijke vertaling van fat... terwijl fat dik is en vet grease... dus vettig zeg maar...
tapijtje is trouwens ook een vieze vertaling... vinnik... want een pad kan ook iets zijn om op te landen...
een helikopter tapijt, chique! ...en een pakketje ADSR is een brief want die zit in een envelope...

:D

Feli Raphie.. maareh.. hoedan? Jij had t toch over de marketing van tegenwoordig.. Valt deze daar niet onder dan?

Vergelijkbare discussies

Back