• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMU SP 12 Turbo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cuba7000

Ouwe rot
Emu Sp-12

dikke drum sampler, oei wat knalt dat ding zeg ,ik heb veel machines gehad,, en komt niet allen daar de analoge filters (SSM) die erin zitten, verder een zeer hands on machine ,echt gewoon een stoere bak

ziet er netjes uit (rechterboven oppevlakkige lichte schamp,en 1 piep klein krasje ,maar ik zeg dit meer voor de de verzamelaars,ik zou zeggen dit ding look *fantastic*, zie foto

zit net een nieuw backlight in

tevens heb in pdf manual en service manual

ook in audiofile sp12 formaat z,on 15 drumkits

de samples worden onthouden bij uitzetten, dus je hoeft niet steeds je samples te laden, dit is een zeer groot voordeel vindt ik,

saven en laden kan gewoon via audio naar je geluidskaart of recorder etc en zeer betrouwbaar, dat wil met andere machine uit dezelfde tijd wel eens anders zijn,

je kan heel makkelijk met de shuifjes de samples knippen of looppoint maken werkt allemaal zeer makkelijk

ook net als bij de mpc serie zit er een drum repeat knop op zodat je van die rolls kan maken , ook een erase button , als je verkeerd hebt ingespeeld hou je de erase knop vast + drum die wegmoet en dit alles gewoon als de machine blijft lopen

prijs voor dit moois 750 euro

(eventueel extra een survival pakket processor chips en extra backlight,60 euro erbij)

Attachments

• DSC03314.jpg
    DSC03314.jpg
    43 KB · Bekeken: 105
ooo in het mc giver pakket zit ook een een zeer zeldzame DEBUG eprom, die zet je erin en kan hij runt hij een test program en zoek naar evt defects..zeer handig. .ik moet zeegen het is een zeer solide machine die niet bekent staar dat ze snel defect raken

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back