Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.
Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.
Ja, ik gooi deze ook in de aanbieding voor 325 euro.
Je krijgt de update naar 4 voor een prikkie op de website, ik geloof voor niks en 79 euro voor een nieuwe box.
Kost nu in de winkel zo'n kleine 500 euro.
Inderdaad, de update [Met CD, manual en nieuwste super library] is 79 als je Reaktor 3 al bezit.
Maar de kale download van de installer is gratis, als je R3 al bezit.
Dus.. als dat exemplaar NA jan. 2002 is ..grijp uw kans..
maar ik heb het nagezocht en t is waarschijnlijk dat je altijd je reaktor 3 dongle nodig zult hebben bij nieuwe installatie van R4. kijk ook op de NI forums voor mee info.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.