• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Reaktor 3.05

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
Ja, ik gooi deze ook in de aanbieding voor 325 euro.
Je krijgt de update naar 4 voor een prikkie op de website, ik geloof voor niks en 79 euro voor een nieuwe box.
Kost nu in de winkel zo'n kleine 500 euro.

:peukie:

Inderdaad, de update [Met CD, manual en nieuwste super library] is 79 als je Reaktor 3 al bezit.
Maar de kale download van de installer is gratis, als je R3 al bezit.
Dus.. als dat exemplaar NA jan. 2002 is ..grijp uw kans..

maar ik heb het nagezocht en t is waarschijnlijk dat je altijd je reaktor 3 dongle nodig zult hebben bij nieuwe installatie van R4. kijk ook op de NI forums voor mee info.

Tijd om te zakken naar 300 Euro..een maal andermaal, anders laat ik het kraken 8o)

Misschien als ik het nou voor niks aanbied en 275 euro voor verpakking en verzending vraag?

Na veel onderhandelen verkocht voor 200 Euro en een paar kabels.
Mag een :slotje: op

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back