[Phaser] Gezocht

Status
Please reply by conversation.

demian

Ojee
Hallo,

Ik heb vanmorgen een Eminent Solina gescoord en ik vind mijn TC Electronic M300 niet helemaal geschikt als phaser hiervoor, daarbij wil ik die ergens anders voor gebruiken.

Dus nu begreep ik dat als ik die Jarre sound wil ik een Smallstone Phaser moet zien te hebben.

Iemand die er een heeft voor een redelijke prijs? Ik heb er een op marktplaats zien staan, maar die is waarschijnlijk al weg.

En, nog een vraag, de Solina is Stereo, is de phaser dat ook ? of moet ik dan twee phasers hebben ?

Zijn er nog goede alternatieven voor die Smallstone phaser of andere toffe effecten die goed werken.
Analoog filter waarschijnlijk zal ook wel fijn zijn.

Goed.. iemand die mij verder kan helpen ?

Mvg
erwin

K heb hier nog een smallstone waar ik niks mee doe, zal ff kijken of hij nog werkt:D

Vanavond komt die persoon die op marktplaats zijn small stone aanbood hem brengen. Hij was toevallig in Rotterdam en had dat ding nog bij zich ook. (hoe bestaat het)
Ik heb begrepen dat er een Russische en een Amerikaanse versie is, en dat er verschillen zijn in kwaliteit (ruis).
Hoe dan ook, ik ben dus geinteresseerd in jouw small stone. Kan er maar niet genoeg hebben.

Ze zijn ook nieuw te krijgen, wist je dat? Bij waveworld zijn ze op dit moment 89 euro, Feedback heeft een aanbieding van 79 euro.

Status
Please reply by conversation.
Back