Nieuwe Track

Xpressive

Producer

We hebben een nieuwe track gemaakt.

Alvast bedankt voor de Feedback.

:)

Klinkt goed geproduceerd.
Zit netjes in elkaar.

Maarrr.....

Is natuurlijk niet heel bijzonder, want ik heb gisteren deze plaat ook al gehoord en eergisteren heb ik hem zelfs 25x gehoord. Stereker nog ik hoor de plaat het afgelopen jaren elk maand wel 1000x voorbijkomen.

Je snapt het al. Erg commercieel en misschien leuk voor de 16 jarige puber, maar ook dat is een kunst om dat voorelkaar te krijgen. Ik hoor alleen liever wat spannendere (lees: vernieuwendere dingen)

Paul

Klinkt goed geproduceerd.
Zit netjes in elkaar.

Maarrr.....

Is natuurlijk niet heel bijzonder, want ik heb gisteren deze plaat ook al gehoord en eergisteren heb ik hem zelfs 25x gehoord. Stereker nog ik hoor de plaat het afgelopen jaren elk maand wel 1000x voorbijkomen.

Je snapt het al. Erg commercieel en misschien leuk voor de 16 jarige puber, maar ook dat is een kunst om dat voorelkaar te krijgen. Ik hoor alleen liever wat spannendere (lees: vernieuwendere dingen)

Paul

Ik vind dit een beetje flauw. Maar het is uiteraard jou mening en die mag je hebben.

On topic: ik vind het wel lekker klinken. De geluids kwaliteit is erg lekker :okdan:
Ik zou de flow alleen niet zo vaak onderbreken.

Enfin, lekker nummer.

Vind m een beetje jaren 90 klinken.
Alleen wil ie niet echt los komen en de repeterende zangpartij wordt na een paar keer vervelend.
Iets meer variatie in de tekst zou wel leuk zijn en wat verio verder zegt.

Maar wat vind je er eigenlijk zelf van?

Ik voorspel dat er voor 2059 mensen geboren gaan worden met autotune-stembanden...
Ik voorspel dat niet echt hoor, dat is fantasie!
En dat zit hier gewoon totaal niet in volgens mij.

Ik vind dit een beetje flauw. Maar het is uiteraard jou mening en die mag je hebben.

On topic: ik vind het wel lekker klinken. De geluids kwaliteit is erg lekker :okdan:
Ik zou de flow alleen niet zo vaak onderbreken.

Enfin, lekker nummer.

Waarom flauw.

Ik zeg eigenlijk.
Goed geproduceerd. Ik ben daar jaloers op, maar het is een 13 in dozijn plaatje en daar is op zich niets mee mis.

Paul

Back