Andere Muziek - Cirque du Cameleon

gobat

Ingeburgerd
Beste creatievelingen,

GoBat - Cirque du Cameleon

In afwachting van mijn Korg Triton LE, wil ik graag bovenstaand stukje muziek laten horen dat ik enige jaren terug heb gecomponeerd. Bij dit nummer heb ik geen gebruik gemaakt van de geluiden uit m'n huidige Roland E-66 keyboardje, maar heb ik gebruik gemaakt van de wavetabel van m'n Soundblaster Live. Een aantal samples zijn van internet, in het bijzonder de percussie.

Je zal horen dat de kwaliteit van het geluid niet optimaal is, maarjah, toen ik wat jonger was lette ik er niet echt op. Al doende leert men.

Ben benieuwd wat jullie hier van zullen vinden :geslaagd:?

Met vriendelijke groeten,

*Enjoy your emotion*
GoBat

Attachments

• cam.jpg
    cam.jpg
    31,2 KB · Bekeken: 100
Mijn vrees over de onboard geluiden van je SB worden idd bewaarheid. Tja, wat betreft de geluidskwaliteit moet ik echt eerlijk zijn, de geluiden en de kwaliteit zijn echt, ehhh, bagger.

Maar goed, anderzijds zal ik proberen door de kwaliteit van je geluiden door te luisteren en dan moet ik zeggen dat je geen slechte componeer-kwaliteiten bezit. Het zou al best aardig klinken als je over wat betere apparatuur beschikt.

Voor de rest kan ik er helaas niet echt veel meer over kwijt.

Succes verder!

Erg tof nummer! Erg mooie compositie. Ik word er vrolijk van! Vakantie gevoel ! Frankrijk! De drums geven het een live gevoel.

Wat ga jij blij zijn met die Korg Triton LE. Zeker geen verloren geld.

Ben benieuwd wat we dan te horen gaan krijgen, kan niet anders dan nog beter zijn !

:halleluja

de geluiden zijn erg slecht, de drums voornamelijk onovertuigend knip- en plakwerk, maar de compositie is erg indrukwekkend!
serieus, ik heb niet kunnen stoppen met glimlachen het hele nummer lang. heel erg leuk gedaan!
simpel en toch zo effectief!

Inderdaad, hele vrolijke muziek! Erg aangenaam om naar te luisteren.
Het zou zo onder een tekenfilmpje passen! 8o)

Ik vind em mooi.

Ik vind em mooi.

Ik vind em mooi,
Eerst dacht ik in het begin van ik hoop niet dat die strings de hele tijd zo door gaan maar het werd een volledige verassing het werd totaal anders. Alleen die drums die klinken wat hard er door heen en het lijkt eerder of iemand probeerd mee te spelen met het nummer op zijn drumstel. Graag iets mee op de achtergrond.

Thankz

Thankz

Ik ben echt enthousiast met m'n aankoop van die Triton ... alleen 't duurt gewoon nog tot eind volgende week voordattie wordt geleverd! Ik zal binnenkort nog eens een stukje muziek plaatsen.

Bedankt voor de reacties voor zover.

GoBat

**Enjoy your Emotion**

Origineel geplaatst door Flatron
Erg tof nummer! Erg mooie compositie. Ik word er vrolijk van! Vakantie gevoel ! Frankrijk! De drums geven het een live gevoel.

Wat ga jij blij zijn met die Korg Triton LE. Zeker geen verloren geld.

Ben benieuwd wat we dan te horen gaan krijgen, kan niet anders dan nog beter zijn !

:halleluja

Met een France Rap eroverheen zou het echt een dikke zomerhit zijn! :)

Leuk idd. een stukjemet een overtuigende harmonische opbouw, en een grappige melodie!
Dat de geluiden slecht zijn.. daar ben ik het mee oneens, ze zijn alleen niet bijster origineel maar dat hoeft ook niet.

Back