• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MPC2000XL, Neptune, MicroModular, MS404

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lo-fi

...Het maakt geluid...
Het hoeft niet per se allemaal weg, maar 1 of 2 dingen wel, ivm aanschaf MacBeth M3X!

Alles met handleiding en adapter.

De MPC heeft 32mb Kingston geheugen, interne 100mb ZIP, en de originele floppy drive krijg je er ook bij (joepie!).

De MS404 is onlangs gerepareerd door Music House, en heeft een beter type Cutoff pot. Oh, deze heeft trouwens geen handleiding.

De Neptune heeft fijn de originele doos erbij. Schijnen sommige mensen tof te vinden.

MPC : 950
Neptune : 350
Micromod: 325
404: 200

tjee....ik had al zo'n klein vermoede toen ik deze aanbiedingen op de gearexchance zag staan......dat moet lo-fi zijn.....:D

Ja ik zou beter moeten weten maar ik kan het niet laten. Die aanbieding van Ken McBeth.... Als ik dat lees ben ik weerloos.

Die micromod moest trouwens eigenlijk toch weg omdat ik nu OSX draai. Errug jammer, maar als je 'm niet kan editten is het zo zonde. Ik koop wel weer 'n G2 engine zodra die prijzen wat zakken....

En ik blijf het zeggen, maar een mpc verkopen is het stomste wat een mens kan doen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back