Yamaha DX1 !!!! de top uit de dx serie

- -

Ouwe rot
YAMAHA DX1 van € 21.799,00 voor € 6.795,00
bij Dirk Witte, nieuw, nooit verkocht dus, nu in de aanbieding !!!!

5 jaar? Volgens mij staat hij er al 10 jaar. Ik kwam daar als klein ettertje met mijn pa, en ik kan me niet anders herinnren als dat dat ding daar staat. En al die tijd in de aanbieding 8o)

Als ik nou eens zo'n 18 miljoen euro jackpot win, dan ga ik 'm bij ze halen. Volgens mij nemen ze dan huilend afscheid, want aan de prijs te zien willen ze 'm gewoon niet kwijt.

YAMAHA DX-1 NIEUW!!! € 21.500,00 € 7.250,00
bij de ocasionshow staat ie ook vermeld, maar duurder ! ook nieuw ja.
ze zouden er toch geen 2 hebben?

Volgens mij was de nieuwprijs zo'n $ 12.000. Absoluut geen Euro/$ 22.000. Rekenfoutje?
Doen nu bijna niets op Ebay. De laatste die ik daar zag ging voor $ 1.500 (reserved price not met)

Re: Yamaha DX1 !!!! de top uit de dx serie

Origineel geplaatst door Phase
bij Dirk Witte, nieuw, nooit verkocht dus, nu in de aanbieding !!!!

hehehe, vraag bambam daar maar eens over, die zit er al 15 jaar op te azen ;)

Nee dank u; dat apparaat gaat nooit voor die prijs weg. Als al 15 jaar daar mensen mee mochten pielen is de kwaliteit van het apparaat cker niet vooruit gegaan ...:kimono:

Bij Peter Verspuy hebben ze er ook al jaren en jaren een te koop staan.

En iedere keer dat ding maar weer in de folder zetten alsof het een koopje is, dat ze daar zelf nou niet dood en doodmoe van worden.

Zet dat ding toch lekker in een museum of schenk hem aan de Jostie band, dan heeft er nog iemand plezier van.

Moet ik toch eens naar die Dirk Witte ben benieuwd 140 made :)

Damn, verkeerd gelezen, ik dacht dat het over Verspuy ging :stupid Daar slaat mijn verhaaltje dus op.

Ik heb nog wel een goede over Dirk Witte.
Ik heb daar ooit een Jackson, zo'n superfoute hele dure metalgitaar, ingeruild op wat spullen. Puur omdat ik 'm niet particulier kwijt raakte. Is iets van 5 jaar geleden. En dat ding hangt er nog! Ze hebben me flink gepakt met de inruilprijs, maar wie het laatst lacht, lacht het best :duivels:

Re: Yamaha DX1 !!!! de top uit de dx serie

Origineel geplaatst door Phase

€6795,-- is veel geld, maar dan krijg je ook wat: 51 kilo synthesizer. Daar :walker: je niet zomaar mee weg.

Vind eigenlijk dat er dan een gratis steekwagentje bij zou moeten, niet waar?

Attachments

• yamaha_dx1.jpg
    yamaha_dx1.jpg
    32,3 KB · Bekeken: 134
Origineel geplaatst door P-Five

Doen nu bijna niets op Ebay. De laatste die ik daar zag ging voor $ 1.500 (reserved price not met)

offtopic:
Dan is ie dus niet weggegaan...Als er na een veiling staat: "Reserve not met", betekent dat dat de door de verkoper ingestelde minimumverkoopprijs niet gehaald is, en het apparaat dus nog gewoon bij de eigenaar thuis staat.

Klopt...!

Hoe gewild dit toestel ook is, men is niet bereidt er meer dan $ 1.500 voor te betalen (althans in de States).
Behalve de extra toeters en bellen als een gewogen toetsenbord en de extra LED display's is hij identiek aan een DX5.
Toegegeven... deze heeft niet de uitstraling van een DX1.

Als je dan toch voor pure FM-power wilt gaan koop dan een TX816 :)

Back