weer wat van die [Tracks]

Dobre

Ouwe rot
niet in de eigen studio gemaakt, en het moet nog allemaal een beetje ge-eq'd en gedingest worden...misschien nog wat vocaaltjes erop ofzo.

track 1
track 2
track 3

:)

Laatst gewijzigd:
Bij mij doet alleen Track 1 het....de rest geeft een of andere error.

Maar deze mag er (ook alweer) zijn!! Misschien niet zo goed als die vorige (Rok en dat virtual gitaar nummer) maar zeker relaxed, goeie opbouw, mooie sounds en effecten.

Het mist net dát beetje extra's, waardoor 'ie helemaal los gaat (of misschien komt dat doordat ik mijn volume niet voluit heb staan) Nee, het is gewoon niet zo'n heel stoere melodielijn denk ik.

Klinkt misschien een beetje negatief en zeurderig, maar denk maar zo; Ik doe het je niet na, hoor.

gr. oxy

Hee TV-Ster! ;)

Bij mij doen track 2 en 3 het ook niet. Krijg error dat ze niet bestaan.

Eigenlijk ben ik wel heel erg benieuwd wat er met die vorige track van je "Demo met vocalen" gaat gebeuren?

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Bij mij doet alleen Track 1 het....de rest geeft een of andere error.

Maar deze mag er (ook alweer) zijn!! Misschien niet zo goed als die vorige (Rok en dat virtual gitaar nummer) maar zeker relaxed, goeie opbouw, mooie sounds en effecten.

Het mist net dát beetje extra's, waardoor 'ie helemaal los gaat (of misschien komt dat doordat ik mijn volume niet voluit heb staan) Nee, het is gewoon niet zo'n heel stoere melodielijn denk ik.

Klinkt misschien een beetje negatief en zeurderig, maar denk maar zo; Ik doe het je niet na, hoor.

gr. oxy

hoor precies wat je bedoelt hoor,
mist inderdaad nog ff dát...

Origineel geplaatst door Mike-E
Hee TV-Ster! ;)

Bij mij doen track 2 en 3 het ook niet. Krijg error dat ze niet bestaan.

Eigenlijk ben ik wel heel erg benieuwd wat er met die vorige track van je "Demo met vocalen" gaat gebeuren?

daar gaan we binnenkort weer mee aan de slag...we hebben nog wat ideeen om 'm net nog ff wat lekkerder te maken...
dan is het afwachten wat de platenmaatschappij er van vindt.

:walker:
Hallo Dobre!
De basis klinkt mij in ieder geval weer als muziek in de oren! 1 en 3 zijn favoriet.
Het lijkt wel alsof ik hier en daar een Moog o.i.d. voorbij hoor komen, bijvoorbeeld de leadbas in track 1 (??)
In track 1 vind ik de compressie alleen iets te duidelijk aanwezig. Hoewel de leadbas in track 1 erg warm en vol (lekker) klinkt verwacht ik dat deze in de loop van het nummer steeds 'vuiler' zou gaan klinken (misschien door te dubbelen met een levendige resonante bas?) maar verder wel een erg aanstekelijke melodie!
In track 3 vind ik vooral het loopje wat bij 3:04 en 3:48 domineert erg lekker (de ritmiek in dat loopje zou ik eigenlijk graag de Dobre-sound willen noemen: herkenbaar maar nog steeds ultiem!)

Daar gaan we dan..

Track 1:
Klinkt zeker erg lekker, maar heeft denk ik de potentie om nog net even wat meer te worden. Misschien wil een van die leuke zangeressen die je wel eens op bezoek hebt iets toevoegen. :) Prima track! :okdan:

Track 2:
Yep, ook weer erg goed. Deze had ik graag mee op 't bootje willen hebben met koniginnedag. 8)

Track 3:
Net als bij track 2 ligt er weer een lekkere volle beat onder + een erg cool soundje.

Tja, aan mijn karige commentaar te zien is de boodschap denk ik wel duidelijk. 't Klinkt in mijn oren erg goed. Het zit echt allemaal erg goed in elkaar en de sound is ook nog eens ok. Het verschil tussen een pro en een hobbyist wordt toch maar weer eens duidelijk gemaakt. Heerlijke relaxte dansmuziek.
:halleluja

yo dobre !

Ik vind zelf track 2 het lekkerst klinken hier zou ik zelf een productie ala cassius/roger sanchez van maken .
sound of violence/another chance tonight.
deze track is echt te gek beetje lang intro maar......ik ben zelf meer de commercieele man !dat zal wel het verschil met de andere jongens zijn.
Kan helaas nog niets van mijn werk laten horen mijn song's zijn nog niet geregistreerd dat komt binnenkort !
Ik werk samen met zanger forrest thomas (rock the boat) en jean marc Kessely (total touch/replay/trijntje/gordon/etc.

Let you know when i got something to show !:dj:

keep up the good work !

trackie 2 vind ik persoonlijk het best, ook al is het niet mijn ding... Alleen klinkt hij me o zo bekend in de oren.... ?

lekker

lekker

ik vind track drie het lekkers , k'hou wel van een beetje Tribal Drums Knap werk!

groeten lecZ

A:
Lekkere bassline.... je maakt de track compleet door de vele melodierifjes.. lekker laidback plaatje perfect voor in de chill out....
Heb em eerlijk gezegd niet helemaal geluisterd; mis toch de percussie, daar moet zeker meer afwisseling in gaan komen....

B:
Catchy percussie (hier klinkt ie super) Mooi weggefilterd om de melodie erin te laten komen....
Je hebt echt een heel eigen stijl die flink melodieus is...... Zou het hoge toontje (lijkt wel of er een vrouw aan het stotteren is ofzo) door een iets rauwer toontje vervangen of daar iets meer mee spelen, iets meer eq-en ofzo.....

C:
Coole sub...... en weer die zweefstrings...... Verstandig dat je na de break de melodie eruit hebt gewipt, stukje "kale" beat en na zo`n 30 seconden weer terug..... w0w SUPER DIE STRINGS!!!!!!!!!!!! rond 5 en halve minuut......

jerzz

Back