• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Casio DG-20 midi-gitaar en Technics SX-PR350 Digitale Piano

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Triphonius Z

naar het westen...
Te koop, wegens 'het staat in de weg':

Casio DG-20 - EUR 225
"Digital guitar", een midi-controller in de vorm van een gitaar dus. Old-skool 80s geluid aan boord, zie Flight of the Conchords om te zien hoe je zo'n ding moet gebruiken:

Dit exemplaar heb ik via eBay vorig jaar uit Japan laten overkomen, is daar volledig nagezien en voorzien van nieuwe (nylon) snaren. In prima staat dus. Vraagprijs 225 euro.

Technics SX-PR350 - EUR 400
Een flinke digitale piano, gewogen toetsen etc. Veel toeters en bellen (zoals natuurlijk een sequencer) en vooral goede sounds. Heeft ook aardig wat edit-mogelijkheden. Zie hier een plaatje en beschrijving van het net wat minder uitgebreide model.

Twee mitsen/maren: 1) een van de speakers ruist soms; 2) de 3.5" dd (om ge-edite geluiden en midi-files op te slaan) dient vervangen te worden. Ik heb de diskdrive zelf echter nooit gebruikt. In 2007 tweedehands aangeschaft voor GBP 800; vraagprijs nu 400 euro. Wel zelf ophalen in Groningen - ik ben niet in staat om te komen brengen (want ik heb geen auto en voor de bakfiets is -ie wat te groot).

Liever geen ruilvoorstellen voor deze instrumenten - sterke voorkeur voor cash!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back