Even Voorstellen

HoiHoi & Welkom, guyz!!

welkom hier,

Dat interview in het noordhollands dagblad had ik inderdaad een tijdje terug gelezen. Maar dat is toch al weer een half jaar terug ongeveer?? Nog geen uitslag dan, of snap ik het niet helemaal??

....ik ben ook wel benieuwd naar die "Emotionele song als eerbetoon voor wijlen Pim Fortuyn".....hahaha :dj:

Origineel geplaatst door technomauriesje
Hoi en natuurlijk welkom tranceheren,
Ik heb even een vraag, de foto's op jullie wepsite doen vermoeden dat jullie een redelijk machtige setup hebben kwa apparatuur, echter op www.garageband.com lees ik in een interview dat jullie een akai Z4, een tr606, een keybord en software hebben, behalve de software zie ik dat op de foto's weer niet terug... hoe zit dat nou precies? Enneuh, stel: je single in dreams wordt hier in nederland een hit, en je wint tegelijkertijd of iets daarna de www.garageband.com-contest, wie mag dan dat nummer uitbrengen, de Grote Platenbazen uit amerika, of je huidige publisher hier in nederland?

Hey man

ja ik zal het even uitleggen :)
kijk dit is onze setup dat we zelf thuis hebben, alleen door al die publiciteit in nederland, kregen we heel veel aanbiedingen van labels en van een management bureau Standby Productions en kregen dus van hun ruimte om verder in hun studio aan het werk te gaan met ons debuut album, dus nu zitten we 3/4 dagen in de week in die studio werken aan ons album.
Strengholt uit nederland is onze publisher dus die mogen het uitbrengen.
Dus zo zit het een beetje.
:dj:

zo halleloeja, dat is nog eens set-up,virusje zooitje modules, lekker 24ch tafeltje hummmm dat zag er lekker uit, welkom dudes,,,

Ik wilde hier eigenlijk liever niets over zeggen maar toch:
Het idee alleen al dat trance en Pim Fortuyn met elkaar verbonden kunnen worden vind ik een heel bevreemdend idee :confused:
Stel je voor zo'n zaagtand appergio melodie met een bassline die zit waar eigenlijk alleen de hihat hoort te zitten, met een stem die zingt: At your Service what you see is what you get,, bomtsjibomtjsi.

Aggg laat ik er maar over op houden
Origineel geplaatst door olafmol
aiaiai...ik heb niet alleen iets tegen tranzzzz, maar al helemaal tegen PF...... maar toch: welkom hier!

Origineel geplaatst door bobaphat
Ik wilde hier eigenlijk liever niets over zeggen maar toch:
Het idee alleen al dat trance en Pim Fortuyn met elkaar verbonden kunnen worden vind ik een heel bevreemdend idee :confused:
Stel je voor zo'n zaagtand appergio melodie met een bassline die zit waar eigenlijk alleen de hihat hoort te zitten, met een stem die zingt: At your Service what you see is what you get,, bomtsjibomtjsi.

Aggg laat ik er maar over op houden

:) :) haha, nee joh die song hebben wij niet gemaakt, wij hadden een chill-out song gemaakt, die was van een andere artiest, onze track pim fortuyn track is nooit gereleasd, het is een heerlijk rustig ambient nr, en de familie van pim vonden het een prachtig nr.

idd die trance track was erg nep, en dat past niet bij een eerbetoon nr.

Gegroet en welkom.
jullie zijn hier misschien al langer dan mijzelve, maar toch, welkom ;-)

hmm, trance... een van mijn vele lievelingsgenres...
misschien moet ik maar eens een cd'tje van jullie bestellen dan?
ben eens benieuwd of hier in belgenlandje een cd van jullie zal te vinden zijn in de rekken ;{

hmm, als trance fanaten kennen jullie dan toch vermoedelijk www.tranceaddict.com?

ik ga het hierbij laten voor ik weer vanalles uitkraam dat iedereen al weet *D

*hugs*

cloudy

Origineel geplaatst door 2-Trance
:) :) onze track pim fortuyn track is nooit gereleasd, het is een heerlijk rustig ambient nr, en de familie van pim vonden het een prachtig nr.

Ik vond ergens dat jullie ook een 11 sept. nummer hebben. Wanneer is SARS aan de beurt?

Origineel geplaatst door cloudman
Gegroet en welkom.
jullie zijn hier misschien al langer dan mijzelve, maar toch, welkom ;-)

hmm, trance... een van mijn vele lievelingsgenres...
misschien moet ik maar eens een cd'tje van jullie bestellen dan?
ben eens benieuwd of hier in belgenlandje een cd van jullie zal te vinden zijn in de rekken ;{

hmm, als trance fanaten kennen jullie dan toch vermoedelijk www.tranceaddict.com?

ik ga het hierbij laten voor ik weer vanalles uitkraam dat iedereen al weet *D

*hugs*

cloudy

Hey man

Ja tuurlijk kennen we die site! is wel een aardige site.

ja ik denk het wel dat onze single ook in belgie wordt gereleasd want dat is tog wel een trance landje!
daar komen vele trance acts vandaan 8)

Dus ik denk dat je ook daar straks ons in de rekken vindt, en anders moet je hem kopen via internet :)

maar we houden je op de hoogte!

Origineel geplaatst door bobaphat
zo halleloeja, dat is nog eens set-up,virusje zooitje modules, lekker 24ch tafeltje hummmm dat zag er lekker uit, welkom dudes,,,

ik toch nieuwschierig..

waar betaal je dat van op die leeftijd ?

of was het een keuze tussen een virus of een scooter? :)

Origineel geplaatst door mindtwist
..of was het een keuze tussen een virus of een scooter? :)

Toch wel een scooter van GOUD dan....
Mooie gear ja! [ook beeeetje nieuwsgierig..=>HELE lieve paps&mams???]

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Toch wel een scooter van GOUD dan....
Mooie gear ja! [ook beeeetje nieuwsgierig..=>HELE lieve paps&mams???]

:D nee, zoals ik al eerder verteld had, hebben we deze studio bij ons management hier werken ook andere artiesten in!
wij zitten hier ongeveer 4 dagen in de week te werken aan onze debuut album! onze eerste 2 singles zijn op dit moment af!

single 1 wordt In My Dreams stijl van deze song is Trance
single 2 wordt Could U B de stijl van deze song is meer dance/pop

Origineel geplaatst door sander
In 96 begonnen, hoe jong waren jullie toen?

oja en ook nog welkom :D

die linker jongen is Jef en was 10 jaar in 1996
De rechter jongen dat ben Ik (Johan ) en was 11 jaar.

Back