Het is ook niet rationeel zoals ik zelf al aangeefDat is een rare investering. Denk dat je voor minder dan 450 een zgan met doos en een krat bier kan kopen....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is ook niet rationeel zoals ik zelf al aangeefDat is een rare investering. Denk dat je voor minder dan 450 een zgan met doos en een krat bier kan kopen....

Maak je geen illusies In Nederland hou je ongeveer net zoveel over als hier in België.
Wie de skills in huis heeft om synths ed te herstellen kan ook in sectors werken waar meer te verdienen valt.

Lekker rekensommetje.. Vreselijk eigenlijk he? En als jij met die € 19,27 iets koopt, betaal je daar ook weer BTW over. Erger: Als je er van tankt, gaat er van de € 1,70 per liter een euro naar de staat. Als je sterft en je kinderen wil laten erven, gaat er ook weer belasting af etc. etc. Eigenlijk zijn we allemaal melkkoeien van de overheid. Of je nou goed of slecht verdient, je houdt per euro uiteindelijk een duppie voor jezelf over.Hier is het €70 per uur
€12.15 btw €16.53 belastingen €14.05 Sociale lasten €8 andere kosten
En €19.27 voor mij
Maak je geen illusies In Nederland hou je ongeveer net zoveel over als hier in België.
Wie de skills in huis heeft om synths ed te herstellen kan ook in sectors werken waar meer te verdienen valt.
Veel respect voor de synth herstellers op het forum, een dosis passie en liefde voor die oude apparaten ontbreekt er ongetwijfeld niet aan
Neen €80 is geen abnormaal uurtarief !!!!!!![]()