Redelijk uurtarief reparateur?

Dat is een rare investering. Denk dat je voor minder dan 450 een zgan met doos en een krat bier kan kopen....
Het is ook niet rationeel zoals ik zelf al aangeef :)

Hier is het €70 per uur :L

€12.15 btw €16.53 belastingen €14.05 Sociale lasten €8 andere kosten

En €19.27 voor mij :maffia:

Maak je geen illusies In Nederland hou je ongeveer net zoveel over als hier in België.

Wie de skills in huis heeft om synths ed te herstellen kan ook in sectors werken waar meer te verdienen valt.

Veel respect voor de synth herstellers op het forum, een dosis passie en liefde voor die oude apparaten ontbreekt er ongetwijfeld niet aan :halleluja

Neen €80 is geen abnormaal uurtarief !!!!!! :erm:

Maak je geen illusies In Nederland hou je ongeveer net zoveel over als hier in België.

Wie de skills in huis heeft om synths ed te herstellen kan ook in sectors werken waar meer te verdienen valt.

nou, daar heb ik andere ervaring mee, misschien wel een verschil tussen nederland en belgie.

als het goed gaat met ons banane koningkrijkje, dan krijg ik regelmatig droomaanbiedingen qua werk.
maar dan verdien ik al meestal zat.
maar als de economie wat tegenzit, waardoor er allerlei broeksriemen moeten worden aangehaald, en de toch al financieel minder bedeelden de complete recessiekar moeten trekken, dan lopen hier de inkomsten vaak ook wat terug.
de aanbiedingen voor topbanen lopen dan altijd terug naar het nulpunt.
waarschijnlijk willen ze mij dan niet eens als schoonmaker op onze nationale luchthaven, wat volgens voorstanders toch de financiele motor van deze streek zou zijn.:D

:mega:

Hier is het €70 per uur :L

€12.15 btw €16.53 belastingen €14.05 Sociale lasten €8 andere kosten

En €19.27 voor mij :maffia:

Veel respect voor de synth herstellers op het forum, een dosis passie en liefde voor die oude apparaten ontbreekt er ongetwijfeld niet aan :halleluja

Neen €80 is geen abnormaal uurtarief !!!!!! :erm:
Lekker rekensommetje.. Vreselijk eigenlijk he? En als jij met die € 19,27 iets koopt, betaal je daar ook weer BTW over. Erger: Als je er van tankt, gaat er van de € 1,70 per liter een euro naar de staat. Als je sterft en je kinderen wil laten erven, gaat er ook weer belasting af etc. etc. Eigenlijk zijn we allemaal melkkoeien van de overheid. Of je nou goed of slecht verdient, je houdt per euro uiteindelijk een duppie voor jezelf over.

DX ligt inmiddeld ter reparatie bij Service Connection, 1 totaalprijs afgesproken.

Back