My point exactlyvolgens google maps: weesp - meppel: 1 uur en 24 minuten
Had ook al gegoogled.Nederhorst den Berg (service connection) is 5 minuten rijden vanuit mij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
My point exactlyvolgens google maps: weesp - meppel: 1 uur en 24 minuten
Had ook al gegoogled.
Vorig jaar heb ik ter reparatie per post naar Twiki in Den Bosch opgestuurd:
2x Korg X-911, Pollard Syndrum 478, E-pro Minisynth en 303DF
goed inpakken voor verzending is uiteraard een vereiste...
en vaak zijn de verzendkosten veel lager dan de reiskosten...
uurtarieven tussen de eur.30 en 50,- incl. BTW per uur vind ik schappelijk....
alles daarboven zorgt ervoor dat ik op mn gemak verder shop![]()
ik heb geen auto... alles onder mn arm met de trein zag ik niet zo zitten...Zoveel brandstof kost Rotterdam - Den Bosch toch ook niet is een uur rijden. Ik zou het liever langs brengen.

ik heb geen auto... alles onder mn arm met de trein zag ik niet zo zitten...
totale verzending was rond de eur30...
alles was voorzien van 2 lagen bubbeltjesplastic en de kleinere dingen zaten voor de zekerheid nog in doosjes ingepakt
Edit:
in de buurt van Adam zit Marky Mark....
uurtarief weet ik niet, wel dat je een certificaat na reparatie erbij krijgt![]()
Ik heb daar een slechte arvaring mee.
Ik vroeg ze of ze mijn 909 konden modden naar een stevigere kick, van een nieuwer serienummer. Kwestie van 2 weerstandjes vervangen. Koste mij iets van 250 euro + 2x op en neer rijden naar utrecht en het enige wat er anders was was dat de filter iets meer hoog doorliet en dat het een lasergun kick was geworden. Daar zat ik niet op te wachten. Toen heb ik het zelf maar gedaan, terwijl ik 0,0 ervaring had met dit soort operaties. En aan de hand van wat documentatie op inet het lukte mij wel ! (ook direct een pitch- en diode overdrive mod gedaan).
Misschien zijn ze wel goed met het repareren van bestaande dingen, maar voor de rest zou ik ze mijn spullen niet toevertrouwen.
)

Ooit houdt het natuurlijk op; een Casio SK-1 is simpelweg niet meer waard dan een paar nieuwe elco's erin laten frotten. 

Tja, maar wat moet ik dan met dit exemplaar waarvan een aantal tact switches zijn overleden. Dan geef ik dit beessie liever een tweede leven. Supersynth.Andere tweedehands kopen misschien?
Ik heb een nette totaalprijs kunnen maken met Service Connection. Alle (!) tact switches vervangen (als we toch bezig zijn) en de krakende outputs fixen.
Als je kijkt wat de marktwaarde van een DX7 IIFD is en wat ik erin heb gestopt, gaat het nergens over. Maar een hobby mag geld kosten en ik ben gewoon dol op dat ding. Kom al met al wel op een eurootje of 450![]()