FF voorstellen

Mastermind NRG

Stamgast
Ik ben Gerson Lage, ik word 5 maart 25 jaar en ik doe Donald Duck na.
PGGPGGPGPGPGPG.

Ik studeer Hogere Informatica op de HTS in Groningen (Hanzehogeschool) en ik zit in het 3e/4e jaar.

In de gabbertijd was ik vrij populair vanwege een platencontract bij II-Morrowentertainment, maar die's nu failliet.
Ik ging om met G-Town madness en Roel Schutrups, ja dat waren mooie tijden.

Ik ga met de tijd mee en maak nu trance. Niet dat ik alleen dat kan, eigenlijk kan ik ook gewoon rockmuziek schrijven, maar trance vind ik het leukst.

Ik heb een album en die kun je gratis downloaden op http://www.mp3.com/mastermind_nrg

Tevens heb ik een ander account voor het snellere werk, waar ik momenteel mee bezig ben
http://www.mp3.com/tranceformer

M'n nummers worden wel eens gedraaid in de flatbar of als ik zeur in grotere disco's.

LatorZ!

Re: FF voorstellen

Orgineel geplaatst door Mastermind NRG
In de gabbertijd was ik vrij populair vanwege een platencontract bij II-Morrowentertainment

Jij, je of DE muziek? ;)

Onder welke namen heb jij tracks uit gebracht in de gabbertijd? Enneuh, je kunt met Trance misschien wel een boel verdienen als het goed gaat, maar bij Hardcore wat nog redelijk goed verkoopt nog altijd kom je d'r wel makkelijker tussen.

ah..loopt Trudy Berends daar ook (nog?) rond in je opleiding? ;)

enne flatbar, is dat de flatbar van de die paddepoel flats?

Olaf

Orgineel geplaatst door olafmol
ah..loopt Trudy Berends daar ook (nog?) rond in je opleiding? ;)

enne flatbar, is dat de flatbar van de die paddepoel flats?

Olaf

Ja die loopt nog steeds rond en is er niet knapper op geworden :+
Flatbar is van de Selwerd flats

Orgineel geplaatst door Mastermind NRG

Ja die loopt nog steeds rond en is er niet knapper op geworden :+
Flatbar is van de Selwerd flats

lagge man! haha..ik heb ooit bedrijfsinformatica gestudeerd in grun, vandaar! ;)

doe haar de groeten maar van mij, Olaf.....kan me nog goed herinneren dat we altijd sigaren met haar rookten...ik wordt oud boehoe!

Olaf

Back