Quiklok BS300 installeren?

skies

Klats, Boink, Klets
Ik koop een (één ja want ik dacht dat ze per twee kwamen) Quiklok BS 300 monitor stand. Het Vastmaken van de voet en het plateau ging goed, maar nu staan er toch enkele vraagtekens boven mijn hoofd. Ik kan er niks over vinden op het internet.

Dit ding is veelte klein en er valt niets te draaien?
attachment.php

Waar is dit voor?? Volgens het plaatje moet het in dat gaatje.
attachment.php

Dit zijn de onderdelen die ik nog heb.
attachment.php

:?

Edit: Nouja ik denk dat hij sowieso terug gaat want het plateau waar de speaker op moet staan is ook een beetje bolvormig (niet vlak).

Attachments

• bs300-c.jpg
    bs300-c.jpg
    95,1 KB · Bekeken: 83
  • bs300-b.jpg
    bs300-b.jpg
    126,6 KB · Bekeken: 88
  • bs300-a.jpg
    bs300-a.jpg
    183,3 KB · Bekeken: 89
Dit zijn de onderdelen die ik nog heb.
attachment.php

:?

die 3 dingetjes zijn volgens mij steunpootjes, deze komen helemaal onderin, niet perse nodig.

Edit: Nouja ik denk dat hij sowieso terug gaat want het plateau waar de speaker op moet staan is ook een beetje bolvormig (niet vlak).

Dat is bewust gedaan, zodat meerdere soorten speakers erop kunnen komen.
Daarvoor zijn die plakstrips erbij gedaan. De speakers blijft dan toch goed zitten

Verrek, inderdaad. Thanks :)

Ja dat van die voetjes begreep ik nog wel, heb nu de spikes eronder zitten (tapijt).
Nouja, misschien toch eentje bij bestellen dan..

Maar die ronde vorm van het plateautje snap ik nog steeds niet. Alle speakers zijn toch gemaakt om op een vlakke ondergrond te staan?

Maargoed. Het ziet er nogal zielig uit met dat luidsprekertje maar het is voor de surround kanalen.. Ik dacht eigenlijk dat het oppervlak kleiner zou zijn, maar ik heb me kennelijk vergist met een ander merk.
attachment.php

Attachments

• bs300-d.jpg
    bs300-d.jpg
    49,8 KB · Bekeken: 85
even terzijde:
ik heb er een paar marmer tegels en een muismatje opgelegd, dus tussen speaker en voet,
meen dat dat het geluid wat verbeterde.
zag dat ze bij div muziekzaken er 'n soort foammatjes voor verkochten

de spikes heb ik er trouwens niet opgezet, om m'n vloerbedekking te sparen , en ik dacht ( mogelijk incorrect) dat de vloerbedekking toch al weinig mee resoneerde

Ja mijn vloerbedekking is nogal dik dus dan werken die spikes wel goed.

Afgezien daarvan ga ik toch maar op zoek naar wat 'beschaafdere' stands, probleem is alleen dat ik niks vind... De VTI BLE101 is bijvoorbeeld een beschaafdere die ook hoog genoeg is (110+ cm) maar die is alleen in Amerika te krijgen...

Back