De Ultieme STUDIO TOUR draad

Leuk fimpje inderdaad dre !
Hij opent mooi met een electisch buizencarrillion, zo'n ding heb ik ook :D

dre 284

toch een vraag? waarom zou een studio van minstens tonnen en 94 ssl strips een m-audio bx5 monitor spiekertjes hebben. daar zou ik wel eens een antwoord op willen : minuut 2.49

en naar wat refereert dat?

en naar wat refereert dat?

Het is niet verkeerd om ook een set "slechte" speakers te hebben, om te kunnen horen hoe een mix klinkt over mindere speakers. De gewone man heeft thuis meestal ook goedkopere HIFI speakers of transistorradio's en niet ontzettend dure KRK's of zo...

Het is niet verkeerd om ook een set "slechte" speakers te hebben, om te kunnen horen hoe een mix klinkt over mindere speakers. De gewone man heeft thuis meestal ook goedkopere HIFI speakers of transistorradio's en niet ontzettend dure KRK's of zo...
\
en vergeet ook niet dat de gewone man (ik weet niet of dat ook voor gewone vrouwen geldt..)
meestal slechte oren heeft! :eureka:

Dan kun je toch beter Avantone mixcubes nemen? Daar heb je pas wat aan. Die klinken echt niet in én hoog én laag. Da's pas een referentie. Ik heb ze zelf ook :D

volgens mijn luisteren de meeste mensen tegenwoordig op laptop of zelfs kleinere speakers. Avantones vind ik eigenlijk al overkill. Main monitors, laptop, iphone.

Sinds kort enkele nieuwtjes in deze reeks:

Boys Noize

Nu:Tone

Noisia

Vitalic

Back