De Ultieme STUDIO TOUR draad

Zijn samenwerking met Kim Ann Foxman is in ieder geval wel top! :okdan:

Coole video's !! Jan Hammer is eigenlk wel ne straffere dan JM Jarre toch ??
En ja, Ik zou toch eens willen weten of een Akai S-xxxx beter is dan een Kurzweil K2xxx ???? of ja , als een EMU Sampler ook ??
In de jaren 90' tijd zei m'n mij al dat de Akai Sampler veel minder was dan een Kurzweil K2xxx ??

Coole video's !! Jan Hammer is eigenlk wel ne straffere dan JM Jarre toch ??
En ja, Ik zou toch eens willen weten of een Akai S-xxxx beter is dan een Kurzweil K2xxx ???? of ja , als een EMU Sampler ook ??
In de jaren 90' tijd zei m'n mij al dat de Akai Sampler veel minder was dan een Kurzweil K2xxx ??

Jan hammer is mijn guru, ik voel niks bij Jarre :bekdicht: Ik heb de S3200 en hij klinkt in ieder geval echt wel dik, ik meen dat ik ooit ergens heb gelezen dat de Kurzweil een pak dunner klinkt. E-mu's hebben analoge filters itt Akais, lekker warm. Maar de S serie doet iets met je midden, geen idee wat het is but I like it.

Wanneer kunnen we de ultimate Pochos studio tour verwachten eigenlijk?

:dubbel:

Heb je wel eens naar een recente Jan Hammer iets geluisterd :D?

Ik had een paar jaar geleden een CD bij hemzelf besteld...man o man soort General MIDI cheapo keyboard versies van Miami Vice tracks...maar de CD was wel gesigneerd dat is toch wel leuk!

Heb je wel eens naar een recente Jan Hammer iets geluisterd :D?

Ik had een paar jaar geleden een CD bij hemzelf besteld...man o man soort General MIDI cheapo keyboard versies van Miami Vice tracks...maar de CD was wel gesigneerd dat is toch wel leuk!

Hij heeft z'n Fairlight van de zolder gehaald en een garage sale gehouden denk ik. :peukie:

Oude maar toch een leuke.

E-mu's hebben analoge filters itt Akais, lekker warm.

Waar zitten die analoge filters dan in de modernere E-mu samplers? Voor zover ik weet was de eerste generatie Emulator 3 de laatste met analoge filters.

Een ESI2000 is in ieder geval volledig digitaal, niks analoog

Waar zitten die analoge filters dan in de modernere E-mu samplers? Voor zover ik weet was de eerste generatie Emulator 3 de laatste met analoge filters.

Een ESI2000 is in ieder geval volledig digitaal, niks analoog

De 6400, de Emaxen, en de Emulators

Ech nie! Neuromancer heeft gelijk...

Nou, wist niet dat je boos werd, hoor! 8o)

Nou, wist niet dat je boos werd, hoor! 8o)

Helemaal niet, zit gewoon al heel de dag gear te vergelijken heb een beetje koppijn van specs te vergelijken enzo. :D

Als je er de hele dag mee bezig bent dan ga je fouten maken, hey... :duivels:

Todd Edwards

Back