De Ultieme STUDIO TOUR draad

Op bezoek bij Richie Hawtin:

Mathew Johnson:

Klein stukje te zien van de studio van Villalobos:

Deadmau5 heeft ook talloze filmpjes van zijn studio:

Deze laatste hoor ik wel niet zo graag aan het werk, anderzijds wel enkele leuke spullen.

Die speakers zijn van een duur hifimerk "Bullfrog". je kan ze ook zien in het filmpje van Richie.

Dacht dat we scooter misschien ook al eens hebben zien langskomen in de thread over studio's van bekende producers:

Wat moet die beunhaas van een scooter met zoveel synths? Enige wat hij doet is bestaande nummers copy pasten en er overheen blèren.

Wat moet die beunhaas van een scooter met zoveel synths? Enige wat hij doet is bestaande nummers copy pasten en er overheen blèren.

True!

Aber ...

in de begin dagen hebben zij m.i. toch wel een paar vette tracks gemaakt, bijv. Rhapsody in E of Back in time,
idd jammer dat men zo commercieel is gegaan, van de andere kant ook te begrijpen,
ze zijn er niet slechter (financieel) van geworden 8~

Wat een filmpje MonoTron.......die gast is met een kluis bezig 8o)

antony rother is wel badass ja.. die nieuwe dingen van hem vind ik dan weer niks maar heb wel een grote collectie van zijn oude werk. die vocodersound van hem is zeker vet.. vooral biomechanic enzo

ik zag op vimeo een keer een filmpje van rob acid zijn studio, ook te gruwelijk.. ga eens kijken of ik die kan vinden

Back