De Ultieme STUDIO TOUR draad

was deze al voorbij gekomen? te lui om alles door te spitten :)

een van mijn favorieten:

sebastien leger

waarschijnlijk de beste studio ter wereld, eigendom van misschien wel de strafste producer ooit...
[/url]

Dit is Horn's huidige studio toch, en niet SARM hook end? Wat maakt het in jouw ogen eigenlijk "de beste"?

Er zijn natuurlijk wel meer super high end studios, met prachtige client lists. OVerigens ben ik nooit in zo'n studio geweest hoor, maar ben gewoon benieuwd.

Wat maakt het in jouw ogen eigenlijk "de beste"?

Tja, over smaken kan je natuurlijk moeilijk discussiëren, maar dat deze studio's, (en ik gebruikte ook 'waarschijnlijk') inclusief zijn producer een 'proven track' hebben, daar kan je moeilijk naast.
En dit al gedurende 35 jaar en ontzettend veel grote radio hits in veel diverse stijlen...
Op dit niveau (zowel studio als eigenaar/componist/producer) en met zulk een palmares kan je ze makkelijk op 1 hand tellen, toch ?

En dit al gedurende 35 jaar en ontzettend veel grote radio hits in veel diverse stijlen...
Op dit niveau (zowel studio als eigenaar/componist/producer) en met zulk een palmares kan je ze makkelijk op 1 hand tellen, toch ?

Ik vind het ook een mooie studio en palmares hoor, ben groot fan van mr Horn ook :okdan: . Was gewoon benieuwd, of er misschien iets opmerkelijks was aan het gebouw, de apparatuur, speciale acoustiek in de live rooms etc. Ik vind bijvoorbeeld SARM Hook End, de voormalige woning / andere studio van Horn er indrukwekkender uitzien - puur qua looks. Maar zo droom ik ook van de Electric Lady studio, puur op basis van het palmares :D Anyway, back on topic

Dat is verdorie mooi zeg..

[EDIT]
wat valt op 3:26 miniten op? :D:D

Laatst gewijzigd:
Back