Ik ken iemand (4-Tek) die heeft het apparaat al een paar keer voor reparatie teruggestuurd .. (toch ?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mw3003
ik meen me te herinneren dat er ook nog een analoge expansion zou komen.
dan kun je hem als 32analog mixer gebruiken.[mits 2 uitbreidingen] Maar ik heb daar nog niet veel van gehoord.
wie weet daar wel wat over?
gr
mw

Origineel geplaatst door Shivah
Hoi
zijn er mensen op het forum die ervaring hebben met deze mixer?
paar vraagjes..
hoe klinktie t.o.v bv de yamaha's.
is het waar dat als je op een paar kanalen flink compressie gebruikt,dat het audio signaal gaat vertragen dmv de dsp power t.o.v de kanalen die geen compressie gebruiken?
bvd
Origineel geplaatst door Shivah
dank voor de uitleg,ik lees dat je een dbx comp gebruikt
nu heb ik weer ene vraag,ik lees dus net in de sound on sound dat er iemand was met klachten t.o.v het gebruik van externe hardware comps en eq's op digi mixers dus
zijn probleem was dat het vertraging opliep omdat bv een externe comp eq of fx eerst door de da conv gaat en dan weer terug,hij beschreef het als een soort van effect dat je krijgt als je je direct signaal gemengt hoort bij bv een galm..
kun je me volgen?
hoe zit dat met de behringer?of is dat een common problem bij digi mixers?>
anders maar weer sparen voor een analoge.
. Als je met digitale mixers werkt kun je dus het best ofwel de inwendige effecten van de tafel gebruiken ofwel gewoon alles opnemen in de computer en daar effecten toepassen, of je geluid volledig door de effecten sturen.Origineel geplaatst door Shivah
dank voor de uitleg,ik lees dat je een dbx comp gebruikt
nu heb ik weer ene vraag,ik lees dus net in de sound on sound dat er iemand was met klachten t.o.v het gebruik van externe hardware comps en eq's op digi mixers dus
zijn probleem was dat het vertraging opliep omdat bv een externe comp eq of fx eerst door de da conv gaat en dan weer terug,hij beschreef het als een soort van effect dat je krijgt als je je direct signaal gemengt hoort bij bv een galm..
kun je me volgen?
hoe zit dat met de behringer?of is dat een common problem bij digi mixers?>
anders maar weer sparen voor een analoge.
Origineel geplaatst door 4-Tek
Dat hangt er maar net vanaf.
Als je compressors gebruikt op je channel inserts gaan ze niet eerst door ad en da converters maar gewoon direct vanuit de voorversterkers naar de compressor en dan terug de mixer in ... dat is dan de eerste keer dat je een da converter tegenkomt.
Als je de aux sends gebruikt voor effecten gaan ze wel eerst door ad en da converters dus krijg je wel wat vertraging. Maar meestal gebruik je dit toch voor effecten waarbij die paar ms vertraging er niet toe doet (galm/chorus) en vaak zijn de effecten zelf ook digitaal dus je hebt hetzelfde probleem bij iedere mixer maar dan iets minder erg.
Extra delay bij hard compressen is onzin. DSP bewerkingen krijgen niet meer latency als je ze te intensief gebruikt. Dan gaan ze hooguit tikken en kraken en dat gebeurt niet bij de ddx.