• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MX8000, MicroModular, Orbit3, Liquidmix en veel meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Drs. P.

Ingeburgerd
Ik heb de volgende spullen te koop. Alle objecten verkeren in goede staat tenzij anders vermeld.

Synths

Clavia MicroModular. Wat krassen op de case. 225 euro
E-mu Orbit 3 met Beat Garden en Techno Synth Construction Yard ROMs. 295 euro
Kawai K4r met custom rackmount. 85 euro
Roland MKS-50. Voor zijn leeftijd in goede staat. De outputs zitten wel wat "losjes" (als je de audiokabels erin steekt wiebelen ze nogal. Is denk ik makkelijk te verhelpen). 250 euro
Yamaha AN1x - is een keer gevallen waardoor er links onder de pitch- en modulatiewheels een stuk van de behuizing is afgebroken (een gat van een paar cm). Heeft geen enkele invloed op de werking. 215 euro

Effecten

Behringer Ultrafex Pro EX3200 - 60 euro
Boss SX700 - 85 euro
Digitech studio Quad - 60 euro
Focusrite Liquidmix. Goede staat, op het display zitten wel oppervlakkige krasjes (alleen onder een hoek zichtbaar). 270 euro
Eventueel nog een PCI-e firewire 400 kaartje met twee poorten erbij voor 15 euro.

Mengtafel

Behringer MX8000 met meterbridge. In nette staat, niet afgeragd zoals zoveel MX8000s. Basscut op kanaal 24 werkt niet en kanaal 6 werkt soms wel, soms niet (contactprobleempje denk ik). Geen missende knopjes of faders. 295 euro

Overig

Alesis M1 520 active setje. Perfecte staat, nauwelijks gebruikt. 150 euro
Novation Nocturn - 70 euro
Quicklok synthstandaard voor twee synths - 30 euro
Multikabel met 8 jacks - 30 euro

Ik heb ook nog een enorme berg audio- en midikabels te koop. In principe heb ik een setje bij alle hierboven aangeboden instrumenten. Voor 5 krijg je bij je synth twee audiokabels en een midikabel.

Ophalen kan in de omgeving van Apeldoorn. Kleine items zoals de MicroModular en Liquidmix kunnen opgestuurd maar dan komen er nog verzendkosten bij.

Oke, prijsupdate. De spullen moeten eruit want ze nemen kostbare ruimte in beslag.

Synths

Clavia MicroModular: 200 euro
E-mu Orbit 3: 250 euro
Kawai K4r met custom rackmount: 75 euro
Roland MKS-50: 200 euro
Yamaha AN1x: 205 euro

Effecten

Behringer Ultrafex Pro EX3200: 50 euro
Boss SX700: 75 euro
Digitech studio Quadv2: 60 euro
Focusrite Liquidmix: 250 euro
Eventueel nog een PCI-e firewire 400 kaartje met twee poorten erbij voor 15 euro.

Mengtafel

Behringer MX8000 met meterbridge. 275 euro

Overig

Alesis M1 620 active setje. Perfecte staat. 175 euro (het is een 620 ipv 520, foutje)
Novation Nocturn: 65 euro
Quicklok synthstandaard voor twee synths: 25 euro
Multikabel met 8 jacks: 25 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back