ml 303 clone

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid

maar effe om de aandacht eropte richten ... de ml303
die zie k nou noooooooi voor by komen ergens gezocht dus ipv een x0xbox ..
dit lijkt me een sburb clone ........:okdan:

waar hebbie die gevonden dan Ron?????
waar is de te koop link? :P

nietdus wie waren t wat wast rontwrp?
goeie clone ..toen best bemind ke ziet m noooooooooitmeer ,..de syntecno bv ..hollandish gekhe:okdan: weer wel

Attachments

• ml-at-lawo-303.jpg
    ml-at-lawo-303.jpg
    62,7 KB · Bekeken: 81
Ik ga hem van de week even nader tegen het licht houden.
De verhouding met een TB of X0X kan per TB/X0X/ML weer anders zijn ivm de ouderdom van de gebruikte componenten natuurlijk, immers twee TB's zijn ook weer totaal verschillend van elkaar (of 808's)
Wat ik even snel getest had is dat hij toch anders klinkt dan mijn X0Xshop X0X (ga mij nog even in de handleiding verdiepen want het is niet echt zo plug en play als een TB is)
Gebouwd als een tank (of atoombunker volgens de vorige eigenaar) en met een 808 kick als leukigheidje.
Pin mij er niet op vast qua testen (beetje druk hier) maar ik ga jullie zeker even op de hoogte houden.

Ik ga hem van de week even nader tegen het licht houden.
De verhouding met een TB of X0X kan per TB/X0X/ML weer anders zijn ivm de ouderdom van de gebruikte componenten natuurlijk, immers twee TB's zijn ook weer totaal verschillend van elkaar (of 808's)
Wat ik even snel getest had is dat hij toch anders klinkt dan mijn X0Xshop X0X (ga mij nog even in de handleiding verdiepen want het is niet echt zo plug en play als een TB is)
Gebouwd als een tank (of atoombunker volgens de vorige eigenaar) en met een 808 kick als leukigheidje.
Pin mij er niet op vast qua testen (beetje druk hier) maar ik ga jullie zeker even op de hoogte houden.

CHILL SOON NEW V6 ..IDD NET AS MET XOXBOXEN ZIJN DER VEEL MODS / UPDATES / VERSCHILLEN ...
HOORTGRAAG DEMOOTJE

Mooi ding.....hoe klinkt die?

Anders..... hij kan vet hoog, diep, zit veel op qua effect (Distortion/slide/accenter/acidizer/highpass/vcf dist) waarvan de distortion en slid regelbaar zijn , verder zit er een 808 kickdrum in (niet instelbaar op het volume na dan)

Heb oa een X0X van Hartig hier en vond deze ML-303 mooier klinken maar klinkt imo niet zoals als een TB op een of andere manier.

de ml klinkt meer zurig dan de tb-303 en xoxbox. beetje meer sid chip

Back