• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MPC2500 JJ OS 2 XL, 40Gb HD, 128 Mb, DVD-brander

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koc75

Stamgast
Hallo,

Aangezien ik bezig ben mijn setup mobiel te maken en in m'n studiootje wat ruimte wil maken voor andere zaken ben ik langzaamaan wat spullen aan het verkopen.

Vandaag is mijn MPC 2500 aan de beurt.

Hij is in prima staat. JJ OS 2 XL draait erop, het interne geheugen is uitgebreid naar 128 mb en er zitten een harde schijf van 40 gb en DVD speler/brander ingebouwd.

Verder zitten er een stofhoes en een (uitgeprint) ebook bij ('beatmaking on the MPC2500').

De doos en handleiding zijn aanwezig.

Richtprijs is 900 euro.

JledyM3QldA==.jpg

z3sckrag==.jpg

0e4SRrLelMRCmHKg==.jpg

Ik heb nog een aantal zaken te koop, ik gaa een gezamelijke thread aanmaken, deze kan dicht.

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back