6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Robert Arthur... of erm... die eindigt op lphEigenlijk diep van binnen koester ik een inmense haat tegenover mensen waarvan hun naam met RA begint

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Robert Arthur... of erm... die eindigt op lphEigenlijk diep van binnen koester ik een inmense haat tegenover mensen waarvan hun naam met RA begint

Ik wilde hier eigenlijk nog even over mailen met z'n vrouw, Kevin schijnt momenteel ziek te zijn (zoiets las ik).
Iemand die meer weet van dit verhaal?
Apart dat ik die indruk wek bij sommige forumleden.. Jij ooit iets van gemerkt Niels?
Eigenlijk diep van binnen koester ik een inmense haat tegenover mensen waarvan hun naam met RA begint.............![]()
Robert Arthur... of erm... die eindigt op lph![]()

da's niet veel geld voor een mini met lintronic uitbreiding.
ziet er ook goed uit ( vztb) , wel wat donkere foto's helaas.
denk dat hij snel weg zal zijn
dat met midi op alle knoppen ken ik trouwens alleen van de verhalen van ralph. zal wel een zeer speciale uitvoering geweest zijn, info altijd welkom !
)Zeg dan gewoon wat je bedoeld ipv er om heet te "hinten" of "sarcasten"
De vroege morgen werkt ook niet echt mee aan deze kant van't scherm..De mini die Rudi aan het midificeren was behield al zijn originele pots etc...het was zover ik me kan herinneren nog al een hoop werk om al de pots aan te passen etc. Ik meen dat die upgrade ook 2500eu was.
Hoe herken je de oude borden en wat zijn de verschillen tussen de serienummerreeksen? Laag serienummer = beter dan hogere serienummers? Waar zit de overgang en wat is het verschil? En is dat hoorbaar?