• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Rack 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

djniho

Ingeburgerd
Hallo, bij deze te koop: een Clavia Nord Rack 2 synth module.
Hij verkeerd nog in nieuwstaat en wordt geleverd inclusief rackoren, kabels en handleiding.
Ik doe hem weg omdat ik simpelweg te weinig mee werk en dat is natuurlijk zonde voor zon geweldige synth.

Ik ben eventueel ook nog geinteresseerd in ruil: Korg Radias module (met bijbetaling van mij kant) of een Waldorf Blofeld (met bijbetaling van jou kant).

Vraagprijs: € 400

Enkele eigenschappen:
  • Polyphony - 16 Voices
  • Oscillators - 2 VSM oscillators: sine, triangle, sawtooth, pulse and noise
  • LFO - 2 LFO's (triangle, sawtooth, random) control OSC 1 or 2, filter, pulse-width, ADSR envelope
  • Filter - 12 dB/oct 2-pole lowpass, 24dB/oct 4-pole lowpass / bandpass / highpass (both with cutoff, resonance, env amount, env velocity, key tracking, ADSR envelope)
  • VCA - ADSR envelope and Amplifier Gain control
  • Memory - 99 patches (59 preset, 40 user), 99 performances, 10 drum kits
  • Control - MIDI (4 parts), en alle knoppen en controls zijn MIDI

Attachments

• IMG_6026.jpg
    IMG_6026.jpg
    23,7 KB · Bekeken: 126
Kleine aanpassing, ben niet meer geinteresseerd in ruil.
Kleine prijsdaling, € 375,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back