mssiah c64 cartridge gezocht

Status
Please reply by conversation.

sloth1

Stamgast
niemand zoon ding op overschot ofzo

of een ander muzikaal programma voor c64 ofzo laat maar weten.

het is me ook vooral om de midi input te doen die erin gebakken zit

ja ik weet het ik moet em gewoon bestellen op de site maar ik dacht mischien als er hier iemand is die de zijne beu is ofzo

ja ik weet het ik moet em gewoon bestellen op de site maar ik dacht mischien als er hier iemand is die de zijne beu is ofzo
tja, ik ben de mijne nog ni beu,, 'k heb nog maar juist een goeie C64 muis gevonden :)

'k Heb wel zo'n SID2SID print die voor de gewone C64 is, te veel...
Ik zou voor m'n 128D een andere print moeten hebben, als ik eventueel een 2de SID overweeg

tja, de mssiah heeft ook ineens midi in he !!??
dan kan je ook net zo goed een soundchip VSTi nemen voor zulke simpele geluidjes, heel veel verschil zal er niet zijn, zeker niet als het gaat om die broken chords soundjes (want juist in die sound legt men toch 99 van de 100x de associatie met de chiptune)

dan kan je ook net zo goed een soundchip VSTi nemen voor zulke simpele geluidjes, heel veel verschil zal er niet zijn, zeker niet als het gaat om die broken chords soundjes (want juist in die sound legt men toch 99 van de 100x de associatie met de chiptune)
tja, ik vind van niet, maar 't is ook weer moeilijker om de C64 te integeren, ipv een vst'je..
En persoonlk wou ik al jaren een C64.
't is dan wel een 128D geworden maar die staat hier perfect in m'n setup :) :)

kheb de chipsounds plug van plogue. best leuk maar lang niet zo vuig als mn mssiah. let wel dat je niet zomaar sounds kunt opslaan. Zo'n diy SID synth zou ik toch overwegen.

Status
Please reply by conversation.
Back