[track] Pjotr G - Close

Pjotr G

funky lid
hallo lieve mensen,

Ik heb weer een track gebouwd. Een beetje t idee van n techno achtige beat met wat monotone trance invloeden.....valt misschien te scharen onder t rijtje "progressive"?
Drums deels sampler, deels MC-307, bassline 307, high pass effectje"(wap) 307, pad achtige dingen Nord rack2, lead nord rack2, onderzeeer geluidje nord rack 2. galm en delay 2 zoom RFX-1000-en. Gemixt op Behringer MX2442.

Ik ben over 1 ding nog vrij onzeker, en dat is het masteren. Dus zeg maar wat eraan schort :)

http://home.planet.nl/~gomme000/Pjotr_G_-_Close.mp3

Lekker nummer Pjotr!Knap gedaan.:)

Zooo, lekker PjotrG.

Ik zou jou muziek eens laten luisteren aan een gast die ik ken die een techno label begint.
Misschien vind hij het wat. :)

errug strak weer, niets op aan te merken.

vraagje, hoor ik hier je nordrack in?

Geweldig beat/lead, hier kan ik echt goed op stampuh:W

Goed nummer kerel.

En mastering. Rechter kanaal is ietsje harder dan het linker. Maar wat echt voor problemen kan zorgen is de basdrum die qua stereobeeld te breed is. (voor op vinyl dus) Voor de rest is het mooi strak hoor. Kan zelfs wat harder maar hoeft niet perse.

Yo stickx, heb je PjotrG's post niet gelezen of ben je net uit een ei gekropen? :)
Staat toch duidelijk met welke gear hij deze song gebouwd heeft.

Re: [track] Pjotr G - Close

Stickx>>

Origineel geplaatst door Pjotr G
pad achtige dingen Nord rack2, lead nord rack2, onderzeeer geluidje nord rack 2.

:biertje: 3 kanalen nord rack 2 dus

fuse>> bassdrum qua stereobeeld te breed. Dat vond ik erg vreemd om te lezen, aangezien het een mono kick is, gewoon op 1 kanaal gemixt....misschien is die breedte op een of andere manier bij de mastering erin geslopen ofzo....

verder tnx voor overwegend positieve comments :)

shiv> drums niet genoeg power....wat moet ik hier uithalen, dat je liever wat rauwere, hardere drums zou horen hierbij of iets anders?

Origineel geplaatst door Bitcrusher
Yo stickx, heb je PjotrG's post niet gelezen of ben je net uit een ei gekropen? :)
Staat toch duidelijk met welke gear hij deze song gebouwd heeft.

whahahaah DOOOOOOH

nee idd post niet gelezen ;)

Re: Re: [track] Pjotr G - Close

Re: Re: [track] Pjotr G - Close

Origineel geplaatst door Pjotr G
Stickx>>

:biertje: 3 kanalen nord rack 2 dus

fuse>> bassdrum qua stereobeeld te breed. Dat vond ik erg vreemd om te lezen, aangezien het een mono kick is, gewoon op 1 kanaal gemixt....misschien is die breedte op een of andere manier bij de mastering erin geslopen ofzo....

verder tnx voor overwegend positieve comments :)

shiv> drums niet genoeg power....wat moet ik hier uithalen, dat je liever wat rauwere, hardere drums zou horen hierbij of iets anders?

van mij mag je de kick veranderen in een iets hardere soort,of er iets mid laag en mid bijvegen..hij verzuipt hier een beetje.
verder vinnik hem wel ok:)

hmm dit klinkt lekker zeg!!

ja ik vindt hem ok! kan je niet echt iets of de mastering zeggen aangezien ik hier twee pc speakertjes hebt staan..
maar iig je mag meer muziek maken :)

't is wel weer een bonte, ritmische track. ! ... je zou es naar E. Varese's IONISATION kunnen luisteren, [of misschien heb je 't al gedaan natuurlijk], een hele serie percussieve klanken om het in 't kort te zeggen!:D

Laatst gewijzigd:
Back