Kneelz
Reuzebonk
Ik had mijn MC202 aan wat experimentele aanpassingen onderworpen. De mods heb ik van; google: cykong. Een aantal heb ik er gedaan, waarvan sommige achteraf onnodig of niet naar wens zijn. Maakt niet uit, alles is gemakkelijk terug te zetten en ik had nog geen blijvende aanpassingen gemaakt (al doende leert men zeg maar).
Nu heb ik de volgende mods gedaan (de rest van de beschreven mods leken me niet echt van meerwaarde voor mij althans);
- CV/Gate (dat werkt prima)
- CV PWM (de range mag wat anders, het is nu teveel ‘niets of heel veel of net iets meer als heel veel’)
- CV VCF (is prima)
- Gate voor accent (werkt prima)
- Gate voor porta (die werkt nogal vreemd, ik snap er eigenlijk geen rukkus van, op de site staat dat hij
ipv 5 V, juist 0 V moet hebben of zoiets. Moet ik even maken want die wil ik er wel bij hebben.
- CV Mod voor het vcf gedeelte (dat snap ik niet helemaal, want dat komt dan eigenlijk op hetzelfde neer
als een CV VCF input, beetje dubbelop dus mag de CV VCF of CV MOD VCF weg, werken beide prima
maar toch net iets anders overigens) - LFO Triangle (Prima in orde)
- OSC Triangle output (Cool man! Werkt uitstekend)
- VCF external input (is de moeite niet waard, tenminste ik gebruikte de ext van mijn cs10 voor drums
maar dat lijkt in dit geval nergens op, die gaat eraf dus.)
Tot nu toe wordt het dus; CV/Gate, PWM CVin, VCF CVin, LFO Tri out, OSC tri
Zal het binnenkort eens definitief maken en een los te koppelen breakoutbox maken, best een goede meerwaarde deze aanpassingen vind ik, iemand nog suggesties?
edit; even de opmaak opgeschoond
Nu heb ik de volgende mods gedaan (de rest van de beschreven mods leken me niet echt van meerwaarde voor mij althans);
- CV/Gate (dat werkt prima)
- CV PWM (de range mag wat anders, het is nu teveel ‘niets of heel veel of net iets meer als heel veel’)
- CV VCF (is prima)
- Gate voor accent (werkt prima)
- Gate voor porta (die werkt nogal vreemd, ik snap er eigenlijk geen rukkus van, op de site staat dat hij
ipv 5 V, juist 0 V moet hebben of zoiets. Moet ik even maken want die wil ik er wel bij hebben.
- CV Mod voor het vcf gedeelte (dat snap ik niet helemaal, want dat komt dan eigenlijk op hetzelfde neer
als een CV VCF input, beetje dubbelop dus mag de CV VCF of CV MOD VCF weg, werken beide prima
maar toch net iets anders overigens) - LFO Triangle (Prima in orde)
- OSC Triangle output (Cool man! Werkt uitstekend)
- VCF external input (is de moeite niet waard, tenminste ik gebruikte de ext van mijn cs10 voor drums
maar dat lijkt in dit geval nergens op, die gaat eraf dus.)
Tot nu toe wordt het dus; CV/Gate, PWM CVin, VCF CVin, LFO Tri out, OSC tri
Zal het binnenkort eens definitief maken en een los te koppelen breakoutbox maken, best een goede meerwaarde deze aanpassingen vind ik, iemand nog suggesties?
edit; even de opmaak opgeschoond
Laatst gewijzigd: