Kneelz
Reuzebonk
ik heb een pocket fader die ik gebruik om de ovlumes van de verschillende kanalen in ableton te regelen. Nu had ik er nog een paar over (faders) die ik nu gebruik voor de panning van een aantal kanalen. Echt fijn allemaal. Eigenlijk lijkt het me wel superhandig als ik eenvoudig kan switchen tussen presets zodat ik bijvoorbeeld;
-preset1 16xvolumefader
-preset2 16xpanning
-preset3 16xVST EQ
Je kunt op de achterkant met een kleine schroevendraaier (of scherpe lange nagels) presets wisselen maar dat is niks...kun je beter met de muis dan. Ik dacht zelf om softwarematig te switchen zodat je met één druk op een vooringestelde keyboardbutton, de inkomende cc's vanaf de doepfer omzet naar preset 1, 2 of 3. Dus de 'standaard gezonden' cc's wat vervormen zodat ableton een ander cc binnen ziet komen.
Kan da?
-preset1 16xvolumefader
-preset2 16xpanning
-preset3 16xVST EQ
Je kunt op de achterkant met een kleine schroevendraaier (of scherpe lange nagels) presets wisselen maar dat is niks...kun je beter met de muis dan. Ik dacht zelf om softwarematig te switchen zodat je met één druk op een vooringestelde keyboardbutton, de inkomende cc's vanaf de doepfer omzet naar preset 1, 2 of 3. Dus de 'standaard gezonden' cc's wat vervormen zodat ableton een ander cc binnen ziet komen.
Kan da?