Sjonnie Jordaan
Stamgast
Dat is zeker een mooie deal, komt dan nog 15 E, maar ben je wel klaar. Sowieso opmerkelijk dat er op de Belgische markt veel meer te vinden is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Als je in de buurt van deventer bent mag je wel eens op mijn JP rammen mocht je toch nog interesse hebben![]()

JP8000 is gladjes met 2 pots voor hi en low EQ, daar knapte ik wel op af na verloop van tijd.. EQ op een synth is een soort middeltje voor het verhullen van een dunne sound..
leuk voor 13 in dozijn dance dingetjes en string tapijten..
Nordlead is gewoon rauwe synthese en klinkt veel puurder en cleaner, goed voor echte electronica vind ik
Dus volgens jou moet een synth geen filters hebben.
Pads op een NL? WTF?Kwa scheuren zou ik je echt aanraden een ms2000 of microkorg te proberen. Staan ook bekend om diepe solide bas, en zitten lekkere filters en distortion op. Kwa out of the box scheuren, scheurt een ms2000 een NL2 eruit! Ik heb ze allebei gehad. NL2 verleidde mij meer tot het maken van kamerbrede pads, maar dat is natuurlijk subjectief. Net zoals... al het voorgaande![]()
Pads op een NL? WTF?
Het is mij na vele pogingen nog niet gelukt pads uit een NL te krijgen. Wel een retedikke bak, zelfs droog.??? WTF,WTF?
Ja das waar.Met de 4 slots zou dat toch wel een beetje moeten lukken?
De JP is geen scheurbak out of the box kan ik je vertellen. Wel een supersynth, maar geen scheurbak. YT maar eens op beide bakken.
Met externe effecten is natuurlijk wel het één en ander te bereiken.