kabeltje

Status
Please reply by conversation.

Foetus

Ouwe rot
ik zoek een kabel met jack aan ene uiteinde en mini-jack aan andere uiteinde.

bedoeling is om van de CV uit van de 303 naar de CV in op de FR revolution te gaan. Ik ben hier al weesten kijken bij de lokale synthwinkel maar die bekeken me maar raar.

Dit moet toch wel bestaan?

thomann heeft ze wel. Betaal je wel de verzendkosten, maar ze moeten natuurlijk ook gewoon te bestellen of te maken zijn bij de lokale audioboer.

die verloopjes zijn maar kut. Er komt dan veelste veel gewicht op de mini-jack ingang te staan als je er zo'n verloop inplugt met nog een zware jack erin

Die gaan van mono jack naar stereo minijack....
Je kan beter een oude jack kabel uit je studio doormidden knippen en daar mono mini jacks aan solderen. Heb je er twee binnen een half uurtje:)

Die gaan van mono jack naar stereo minijack....
Je kan beter een oude jack kabel uit je studio doormidden knippen en daar mono mini jacks aan solderen. Heb je er twee binnen een half uurtje:)

heb geen soldeerbout.
het is nu ook niet dat ik ze dringend nodig heb maar ik vind het raar dat een keymusic dit niet in het gamma heeft...

met verloopjes werk ik niet graag.
zo zoek ik ook nog 2 kabels met cinch(tulpjes aan de ene kant en mono jack aan de andere kant...
doe dit nu met verloopjes maar ik denk toch dat er beetje geluidsverlies is...

zo zoek ik ook nog 2 kabels met cinch(tulpjes aan de ene kant en mono jack aan de andere kant...
doe dit nu met verloopjes maar ik denk toch dat er beetje geluidsverlies is...
cinch-jack kabeltjes verkopen ze sowieso wel bij elke muziekhandel. Ik heb ze hier in ieder geval plenty liggen.

@Foetus

Kan jij niet zoeken ofzo? ik bedoel. je vraagt in mijn ogen naar allemaal redelijk standaard kabels.
Als jezelf even op de site van bijv Thomann kijkt zal je zien dat het allemaal voorradig is wat jij vraagt.

ik zou een minijack kabel nemen en daar een adapter op zetten naar 6.3 dat is veel beter dan een jack kabel en een mini jack adapter.

@Foetus

Kan jij niet zoeken ofzo? ik bedoel. je vraagt in mijn ogen naar allemaal redelijk standaard kabels.
Als jezelf even op de site van bijv Thomann kijkt zal je zien dat het allemaal voorradig is wat jij vraagt.

ik haalde de cinch - jack enkel aan om te tonen dat ik niet graag met verloopstukken werk...

topic mag gerust dicht

het is trouwens een mono jack naar 2 x cinch
Dus een splitter? Daar *kan* je problemen mee krijgen, indien je er 2 verschillende apparaten aanhangt, met verschillende ingangsimpedanties.

Ik heb zelf allerlei verloopkabeltjes gesoldeerd met goeie Neutrik pluggen (jack, minijack en tulp).
Ik zou ze wel kunnen maken voor je (kostprijs pluggen + verzenden), maar je bent waarschijnlijk goedkoper uit bij Thomann (mits je nog wat meer spullen besteld om boven de 100 euro te komen...dan zijn verzendkosten gratis...of boven de 25 euro, dan is verzenden 8 euro).

Status
Please reply by conversation.
Back