Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kon er toch zo goedkoop eentje kopen?
Of wil je nu al een tweede?
mmmm dat is wel zuur. Succes!
Join the club.
Zoek ook al een poosje een 600, maar de prijzen (700-800€) zijn niet meer in verhouding met de specs van deze synth. En meestal schort er ook wel iets aan.
.... maar 700 lijkt me toch wel de prijs waar je mee moet rekenen voor een p600.

meer mogelijkheden door de 2oscs....maar hoe erg is dat stappende filter???
ik zie ene juno60 al voor 800 euro te koop staan.... juno bassje is leuk maar geen 800 euro leuk.
Je kan er 3 geluiden uithalen of nouja je kan de chorus ook nog aan zetten dus 6 geluiden
enige is als je DE juno60 sound wilt moet je toch 800 ballen lappen tegenwoordig....

nounou, de p600 heeft toch aardige specs, en dat is dan nog op papier - in het echt klinkt ie ook niet verkeerd.
ik vind het juist een synth waarvan de prijs onwaarschijnlijk is achtergebleven bij andere synths. (net als de moog source trouwens.)
700 euro is nog steeds erg weinig. het loont de moeite al zo'n ding te kopen en er de chips uit te trekken; die brengen op ebay al meer op.
het kan altijd goedkoper, met een beetje mazzel en geduld, maar 700 lijkt me toch wel de prijs waar je mee moet rekenen voor een p600.
Ik vind zelf de arpeggio erg goed in de Juno6/60
Eigenlijk tover ik wel alles uit deze minimale bak.
Brass en leads zijn bijv. ook echt wel goed te doen.
Ik vind de wind sounds ook erg diep klinken uit een Juno6/60
Beter dan uit mijn 101, en dat zonder de chorus aan.