geluiden importeren via diskette

korg trinity

Nieuwkomer
hallo iedreen
ik wist niet eigelijke bij welke catogorie ik dit moet plaatsen dus mijn excuus als ik verkeerd zit

ik ben laast als me geluiden kwijt geraakt op me korg trinity

en via midi lukte het niet op geluiden er op te zetten
dus heb ik het met een diskette gedaan
ik heb psg bestanden op me diskette gezet
maar als ik hm in me trinity doe , en bij disk gazie ik helemaal geenbestanden erop

kan iemand me helpen hoe dit kan

gr

De disketten formateren in de trinity.

Dan de .pcg files er op zetten met bv een usb floppy drive op de pc

Niet formateren met Bill Gates op de achtergrond, daar wordt de trinity misselijk van 8o)

Of zo'n ding erin bouwen:

http://www.floppytousb.net/

Black.jpg

probeer het te fromateren maar krijg dan een bericht met ( error in formatting meduim )

Hoe oud zijn die floppys ;-)

Probeer es een paar andere.

Floppydrive is mogelijk ook al een beetje ziek.

ik heb psg bestanden op me diskette gezet

'k hoop dat het .pcg bestanden zijn en niet .psg zoals je schrijft.

Hoe oud zijn die floppys ;-)

Probeer es een paar andere.

Floppydrive is mogelijk ook al een beetje ziek.

'k hoop dat het .pcg bestanden zijn en niet .psg zoals je schrijft.

hmm misschien moet ik idd ff paar andere floppys proberen
ga morgen ff langs feeback of zo ,,, misschien is het een speciaale floppy ,las ergns heel vaag dat het een high speed nog wat floppy moest zijn

als me drive idd beetje ziek is kan ik niks meer doen ..?

sorry het is pcg file

heb ff wat anders gedaan ,enter hold 5 ,dan krijg je een self chek list heb daar fromat gdaan en an zegt die fromat complet, maar als ik naar disk ga tab 3 en dan fromateren krijg ik die zelfde melding eror , maar volgens die chek list is het wel gelukt ,dus ga morgen naar een maat van me de fils er weer op zetten en kijken of die het doet ,

hoop dat di het doet anders ga ik ff langs feedback of zo

Dat klopt. Zo was het ook bedoeld. Ik vind dat wanneer iemand als een 10-jarige schrijft, hij ook zo behandeld mag worden. TS zal vast dyslexisch zijn of deslaksisch, zo je wilt maar losstaand daarvan is het probleem wat hij aankaart niet zodanig dat hij dat zonder SF (en met Google) niet opgelost krijgt. Als jij je geroepen voelt om iedere minder vriendelijk bedoelde opmerking hier op het forum eruit te vissen, wens ik je een prettige wedstrijd want dat zijn er nogal wat. Een en ander neemt niet weg dat ik in het vervolg beter niet reageer.

Excuus aan allen die zich onjuist bejegend voelen.
Peace out,
Evert

Dat klopt. Zo was het ook bedoeld. Ik vind dat wanneer iemand als een 10-jarige schrijft, hij ook zo behandeld mag worden. TS zal vast dyslexisch zijn of deslaksisch, zo je wilt maar losstaand daarvan is het probleem wat hij aankaart niet zodanig dat hij dat zonder SF (en met Google) niet opgelost krijgt. Als jij je geroepen voelt om iedere minder vriendelijk bedoelde opmerking hier op het forum eruit te vissen, wens ik je een prettige wedstrijd want dat zijn er nogal wat. Een en ander neemt niet weg dat ik in het vervolg beter niet reageer.

Excuus aan allen die zich onjuist bejegend voelen.
Peace out,
Evert

Vreselijk:r

Een lid kan toch ook echt 10 jaar oud zijn hier?

(als iemand een prijsrichting van zo'n usb-floppy drive weet
hoor ik die graag)

wat kost zoiets dan?

Op ebay zijn er zat te vinden mochten de makers zelf geen willen verkopen.

vb:

http://stores.benl.ebay.be/The-replacements-for-floppy-drive

@Evert

Heb je ook wat bij te brengen over de Trinity? Daar gaat deze draad namelijk over.
Een vriendelijke en beleefde opmerking over spelling en schrijfstijl mag.
Uw opmerking en de verdediging ervan in post 2 en 12 zijn ongepast en niet welkom. :r

hmm misschien moet ik idd ff paar andere floppys proberen
ga morgen ff langs feeback of zo ,,, misschien is het een speciaale floppy ,las ergns heel vaag dat het een high speed nog wat floppy moest zijn

1.44mb floppys, niets bijzonders aan ;) er zijn ook 720kb floppys, die moet je niet hebben.

als me drive idd beetje ziek is kan ik niks meer doen ..?

Tja... als de midi en floppydrive het niet meer doen zijn we uitgezongen. Ze zijn intussen ook al weer 15 jaar oud en onderhoud plegen zit er eens aan te komen :geslaagd:

sorry ik wil niet dat jullie ruzie gaan maken om mijn speling , het is alleen dat ik een beetje snel type, heb ook al op google gekeken , maar mn engels is niet zo goed ,,, vandaar dat ik het hier vraag..

en ben net 12 geworden, en denk dat er op deze forum alleen maar oudere mensen zitten met veel ervaring , dus kan wel begrijpen dat je zo denk ,,,

speel al vananf me 6de piano ,en speel nog steeds , allen wil nu over gaan , naar syn en zelf lietjes maken en zo , alleen op dat gebied heb geen ervaring , en over problemen wat betreft synts,, heb jaren lang alleen op piano gespeelt....

maar iedergeval , ga vanavond ff veder kijken of die diskette het gaan doen , hoop het wel , want bij die self chek list , gaf die aan dat het wel gefromateerd was

Jullie hebben helemaal gelijk. Nogmaals excuses voor diegenen die zich tekort gedaan voelen. Ik zal mij niet meer inmengen in andermans topics.

Evert

sorry ik wil niet dat jullie ruzie gaan maken om mijn speling , het is alleen dat ik een beetje snel type, heb ook al op google gekeken , maar mn engels is niet zo goed ,,, vandaar dat ik het hier vraag..

Wij hebben geen ruzie hoor :D maak je geen zorgen.

Leeftijd speelt verder geen rol op het synthforum, je bent zeker niet de jongste.

Spelling is wel belangrijk omdat veel mensen dit lezen en dat ook nog vele jaren in de toekomst. verzorg je spelling dus zoveel je kan. Moet niet perfect zijn ook niet maar toch ..... :geslaagd:

Laat straks maar horen hoe het gegaan is met de floppy ;)

probeer het te fromateren maar krijg dan een bericht met ( error in formatting meduim )

Ik heb zonet een graai gedaan in de oude doos met floppys en pas na 3 slechte floppys had ik er een goeie te pakken die nog werkte.
De trinity gaf dezelfde foutmelding als bij jou.

Bij een goede diskette stopt het formateren gewoon na een kleine 2 minuten zonder melding,,,, dan heb je dus een goed geformateerde floppy.

Back