Korg Monotribe

De spa ties zijn schij nbaar ook zo kle in dat je ze niet zi et :D

Mijn oude computer heeft van de week de geest gegeven, daarom nu de nieuwe ingeschakeld, maar moet nog de oude harde schijf eruit halen en deze monteren in de nieuwe, zodoende is de grafische gesteldheid van de nieuwe computer nog niet helemaal wat het moet wezen. Op een of andere gekke manier worden woorden ook vreemd afgebr oken.

Phochos

handig!

Ik ben hem nu beu zonder dat ik hem moet verkopen. :)

Nee serieus, het is wel een beetje beperkt en als je al een drumdoos en step sequencer synth hebt, ben je er snel op uitgekeken.

Anderzijds is het een heel goede manier om in dit leuke wereldje te stappen voor degenen die dit spul nog niet hebben.

Ik vond het wel een behoorlijk goed klinkend internet emulatie dingetje, met de filterresonantie heb ik mooie dingen kunnen doen!

Leuk ding maar voor veel mensen nutteloos, de markt voor modders is echt niet zo groot. Korg slaat de plank mis imho maar dat had ik al gemeld volgens mij.

Geen midi of cv.

Leuk ding maar voor veel mensen nutteloos, de markt voor modders is echt niet zo groot. Korg slaat de plank mis imho maar dat had ik al gemeld volgens mij.

Ik denk dat de verkoopcijfers van de Monotron voor Korg een goede barometer waren van de eventuele mate waarin de plank al dan niet mis geslagen werd.

Banzai!!

Back