Korg Monotribe

http://www.sequencer.de/blog/?p=9924

Ik vind het niet weinig(lees te veel voor geinig) maar de algemene teneur lijkt dat 200eu prima is. Persoonlijk lijkt een tweedehands Mopho me een stuk minder geinig voor bijna evenveel maar dat kan natuurlijk aan mij liggen...

@154; lijkt je een mopho minder geinig? Misschien is inderdaad het gein gehalte van de monotribe wel in orde, maar voor de 200 euro van haal je met een mopho wel een echte synth in huis ipv een monotron+

Ik ben er gewoon niet zo heel erg enthousiast over, maar dat zal wel aan mij liggen. Als korg deze lijn voortzet en ook serieuze analoge gear gaat maken, kan het wel erg tof zijn ntuulk.

ja, ik snap die ribbon ook echt niet

die ribbon is idd erg jammer, denk dat dat ook puur de kosten zijn.
ze willen het goedkoop houden. toch wel aardig ofso in de zin van dat je ze credit moet geven dat ze toch verder gaan met iets analoogs maar kom dat ook echt met een classic klapper, dit is me iets te intertoys nog

280 euro zegt die toch aan het einde van het filmpje?

@154; lijkt je een mopho minder geinig? Misschien is inderdaad het gein gehalte van de monotribe wel in orde, maar voor de 200 euro van haal je met een mopho wel een echte synth in huis ipv een monotron+

Ik ben er gewoon niet zo heel erg enthousiast over, maar dat zal wel aan mij liggen. Als korg deze lijn voortzet en ook serieuze analoge gear gaat maken, kan het wel erg tof zijn ntuulk.

dan zou ik inderdaad eerder voor een dave smith evolver desktop gaan of een mopho

Ik bedoel ook minder geinig als in een serieuzere synth. Zo'n monotron kon ik nog wel om lachen maar van 200eu krijg ik wat kiespijn...

280eu. Nog even doorsparen en je hebt een tempest :)

Belachelijk.

Of heb ik het niet goed verstaan?

Ik hoor het ook. Maar ik hoor ook Paul is dead op sgt peppers.

http://www.musicradar.com/news/tech/musikmesse-2011-korg-monotribe-video-demo-416066 schreef:
...the monotribe is scheduled to ship in May and will retail for £192, though you should be able to buy it on the street for around £159.

Da's toch wat anders dan € 280. Dat zou gewoon belachelijk zijn. Ik heb de youtube-film nog niet kunnen bekijken hier, maar mss zei hij 180?

Straatprijs van £ 159 of ~ € 180 lijkt mij wel ok.

Back