Korg Monotribe

Bedankt 6 track voor de vergroting
ik heb'm verder niet echt vergroot, is gewoon een schermschietje :)
Werken er Satanisten bij Korg??
da's bij elk groot bedrijf zo anders zouden het geen grote bedrijven zijn nutuulk :duivels:
misschien moet je Korg ff vragen wat die geinverteerde pentagram heeft 'te betekenen' :eureka:

Wat heb ik getypt wat je dat deed denken
'Veel te modden' en R-ond over 'syncen'.
Het laatste bericht was van 2 juni, vervolgens stel ik een vraag over die scheve ster op dat board;
ik denk dat 6-trak de enige was die mijn vraag gelezen heeft: sorry voor de confusion.
Ik had misschien een nieuwe (Pentagram)thread moeten beginnen 8o)

Op youtube heeft iemand bij de comments gevraagd wat die Pentagram
(ster, gewoonlijk met cirkel eromheen: wordt gebruikt bij aanbidding van Satan waarbij
dieren worden opgehangen/geofferd etc..) daar doet.
Vooralsnog heeft niemand er een antwoord op.

Ik heb gezocht naar contact gegevens (e-mail) van Korg maar kan nergens iets vinden.
Hopenlijk is het iets onschuldigs en zoek ik er gewoon te veel achter :okdan:

"In Japanese culture, the pentagram (五芒星 gobōsei) is a symbol of magical power, associated with the onmyoji Abe no Seimei; it is a diagram of the "overcoming cycle" of the five Chinese elements. As a predominantly non-Christian country, with a different set of associations attached to the symbol, there is no social stigma associated with it."

India staat ook vol met swastika's maar die hebben daar ook niet de context die ze hier hebben.
idd, dolfje had 'm gekantelt...

ik vermoed dat het pentagram op de print 1 of andere publiciteits stunt is... of zal het dan toch misschien...? hehe
zolang er maar geen dubbelkoppige adelaar met het getal 33 of een passer en winkelhaak en een G er op staat :D

India staat ook vol met swastika's maar die hebben daar ook niet de context die ze hier hebben.
ik heb ze in het Arabische schiereiland ook wel eens op de achterkant van de auto gezien die juist wel die context probeerde uit te dragen

Voor mij helaas een deal-breaker: in tegenstelling tot wat de Monotron doet wordt het externe audiosignaal gegate door de ribbon. Je kunt dus niet alleen het externe signaal door het filter horen, enkel in een mix met de synth.

Ik zie de Monotribe (net als de Monotron) primair als een harstikke lekker analoog filter met toegevoegde fun & games factor (soort 303+606 achtige vibe combi voor < 200 eu nieuw). Voor mij blijft het dus helaas bij de 'tron.

Voor mensen met een monotribe, mijn sync software Sync Unit AC zou ermee moeten werken..

Zie link in mn handtekening.

Voor mij helaas een deal-breaker: in tegenstelling tot wat de Monotron doet wordt het externe audiosignaal gegate door de ribbon. Je kunt dus niet alleen het externe signaal door het filter horen, enkel in een mix met de synth.

Ik zie de Monotribe (net als de Monotron) primair als een harstikke lekker analoog filter met toegevoegde fun & games factor (soort 303+606 achtige vibe combi voor < 200 eu nieuw). Voor mij blijft het dus helaas bij de 'tron.

Weet je dit zeker?

Back