problemen poly evolver rack

spriet2000

Ouwe rot
de display van de evolver rack toont alleen nog maar blokjes bij het opstarten. iemand ervaring mee? k vermoed dat het OS kapot is gegaan. de laatste keer dat ik hem gebruikte zat ik met polyrack software en midi het een en ander in te stellen. hoe kan ik dit fixen?

groeten

Laatst gewijzigd:
Komt er nog geluid uit?

Heb je al eens geprobeerd de firmware opnieuw in te laden?

juiste adapter? (anders problemen met de voeding).

probeer in ieder geval zo veel mogelijk informatie te geven.

ik heb wel eens een poly evolver rack open moeten maken om alle connectors goed aan te drukken, toen werkte het weer prima allemaal.
wel de stekker uit het stopcontact.
proberen kan geen kwaad, even de bovenkant eraf schroeven en met beleid en rustige druk alles even aandrukken.
niet doen als je net een uurtje aan het bankdrukken ben geweest.

Klopt Leo. Bij mij was een ferme klap bovenop al voldoende om de rack weer te laten werken :-)

Ik kreeg als reactie van de helpdesk:

If it is not booting properly, it could be the voice 1 PIC. The most common cause for not starting up is the voice 1 PIC losing communication with the voice board. They are socketed chips so occasionally this happens. You can check this easily by removing the 4 screws on the top of the PEK and looking at the voice board in the tray. The voices are clearly labeled and the voice PICs as well as the DSP flash chips are the only socketed chips on the board. Press firmly on each one of them (there are 4 voice and 4 DSP total) to make sure they are well seated. You may not be able to physically see or feel them move, but it doesn't take much for a pin to lose contact on such a small level.

wel een ferme klap met beleid, mag ik hopen ;)

wat een ding hè, die evolver.

misschien moeten ze het aan de usermanual toevoegen, af en toe een klap geven.
werkte vroeger ook met tv´s.
en ook met laptops.
wij hebben hier in huis al 2 (k)laptps gehad.
die deden het alleen als je er een flinke dreun op gaf.

:mega:

Back