Ik ben van plan mijn studio eens fink om te gaan gooien en bied daarom het volgende aan:
Sherman filterbank 1 €350,-
Electrix filterfactory €275,-
Roland Jupiter 4 €450,-
SPL Dynamaxx €350,-
Alle apparaten zijn in zeer goede staat tot nieuwstaat en wachten tot JIJ ze komt testen. Prijzen zijn rotsvast. PB me gerust als je vragen hebt.
Daarnaast komen er over 2/3 weekjes een drietal speeltjes vrij als ik mijn laatste tracks heb voltooid.
Waldorf Pulse €350,-
Novation Basstation & Jomox AIR Base 99. Deze twee gaan alleen weg in ruil voor een in zeer goede staat zijnde en gemidificeerde TR-808.
Ik ben op zoek naar:
Ensoniq DP4+ (processor van de mijne is onlangs opeens overleden
)
Buizen compressie (TL Audio, SPL, DBX..)
Buizen EQ
Ik stuur graag foto's naar serieus geintereseerden. Ze zijn iets te groot om hier te plaatsen..
Sherman filterbank 1 €350,-
Electrix filterfactory €275,-
Roland Jupiter 4 €450,-
SPL Dynamaxx €350,-
Alle apparaten zijn in zeer goede staat tot nieuwstaat en wachten tot JIJ ze komt testen. Prijzen zijn rotsvast. PB me gerust als je vragen hebt.
Daarnaast komen er over 2/3 weekjes een drietal speeltjes vrij als ik mijn laatste tracks heb voltooid.
Waldorf Pulse €350,-
Novation Basstation & Jomox AIR Base 99. Deze twee gaan alleen weg in ruil voor een in zeer goede staat zijnde en gemidificeerde TR-808.
Ik ben op zoek naar:
Ensoniq DP4+ (processor van de mijne is onlangs opeens overleden
)Buizen compressie (TL Audio, SPL, DBX..)
Buizen EQ
Ik stuur graag foto's naar serieus geintereseerden. Ze zijn iets te groot om hier te plaatsen..
Zou je kunnen vermelden waar manuals bij zitten.