• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop] Sherman Electrix Roland SPL etc..kijk!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

platform

fishfinger
Ik ben van plan mijn studio eens fink om te gaan gooien en bied daarom het volgende aan:

Sherman filterbank 1 €350,-
Electrix filterfactory €275,-
Roland Jupiter 4 €450,-
SPL Dynamaxx €350,-

Alle apparaten zijn in zeer goede staat tot nieuwstaat en wachten tot JIJ ze komt testen. Prijzen zijn rotsvast. PB me gerust als je vragen hebt.

Daarnaast komen er over 2/3 weekjes een drietal speeltjes vrij als ik mijn laatste tracks heb voltooid.

Waldorf Pulse €350,-

Novation Basstation & Jomox AIR Base 99. Deze twee gaan alleen weg in ruil voor een in zeer goede staat zijnde en gemidificeerde TR-808.

Ik ben op zoek naar:

Ensoniq DP4+ (processor van de mijne is onlangs opeens overleden =( )
Buizen compressie (TL Audio, SPL, DBX..)
Buizen EQ

Ik stuur graag foto's naar serieus geintereseerden. Ze zijn iets te groot om hier te plaatsen..

Vind maar iemand die je ruil deal wilt doen met een 808 :W Zou je kunnen vermelden waar manuals bij zitten.

De Sherman en Electrix hou ik tot woensdag vast voor een gegadigde. Ik laat jullie woensdag wel weten of de verkoop is doorgegaan.

Nu nog in de aanbieding:

-Roland Jupiter 4, zeer goede staat €450,-

-SPL Dynamaxx compressor, nieuwstaat + manual + aankoopbon (fl1500,-), €350,-
(erg doeltreffende en zeer goed klinkende compressor)

Electrix is verkocht, Sherman hou ik toch maar zelf;)

Laatste Stand:

Jupiter4 (incl. onderdelen voor 4 cv/gate-in mods + schema + ) €450,-
SPL Dynamaxx compressor (incl. manual) €350,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back