Studiogear overspending topic

@vcovca klopt.. de kwaliteit laat soms te wensen over, maar daar is de prijs ook naar.

@loveyourjunos THANKS!

Neem de tijd om alles uit te proberen, zoek uit wat goed is (wel prioriteiten stellen andersis dadelijk alles goed)

Verkoop dan wat je niet gebruikt of wat minder is.
Je hebt bijv. ook geen 3 sampelrs nodig, kijk welke je het beste/fijnste vind en verkoop de rest.

Bedankt voor de tip. Komt helemaal goed. Ik denk dat ik vooral wat ritme boxen kan gaan verkopen..

Neem de tijd om alles uit te proberen, zoek uit wat goed is (wel prioriteiten stellen andersis dadelijk alles goed)

Verkoop dan wat je niet gebruikt of wat minder is.
Je hebt bijv. ook geen 3 sampelrs nodig, kijk welke je het beste/fijnste vind en verkoop de rest.

Verkoop een apparaat niet omdat je er moeilijk mee kan werken, want dat kan je leren.
Verkoop een apparaat omdat je de klank/mogelijkheden niet top vindt. Dat kan je immers niet veranderen.

Verkoop apparaten die geen meerwaarde hebben in je studio. bv zoals je zegt de tigste drumdoos die slechter klinkt dan andere in jouw bezit.

Verkoop apparaten waar je je toch niet tot aangetrokken voelt, want die ga je zelden of nooit gebruiken.

Ik zit nu op een punt dat ik (op wat dromen na) nog 1 bepaalde synth zou willen, en van 2 apparaten niet zeker ben of ik ze wil houden. De rest zijn allemaal "mijn kindjes" geworden. En dat werkt voor mij veel aangenamer dan een studio vol met gear waar ik (nog) geen band mee heb of die stof staan te happen.

Verkoop een apparaat niet omdat je er moeilijk mee kan werken, want dat kan je leren.
Verkoop een apparaat omdat je de ... mogelijkheden niet top vindt. Dat kan je immers niet veranderen.

Verkoop apparaten waar je je toch niet tot aangetrokken voelt, want die ga je zelden of nooit gebruiken...

Dit ligt bij mij vaak heel dicht bij elkaar.

Ik ga me aan een bak irriteren als ik er niet makkelijk mee kan werken. Ook al heeft ie leuk geluid, dan gaat ie uiteindelijk toch echt weg!

Zie topic nu pas, ff kicken :o:

Tips?

Ja heb een goeie tip, verkoop alles wat je hebt.

Maak een track op alleen GM.......Klinkt i daarop vet, dan kan je nadenken over eea te vervangen.

Nog 1 tip, omdat ik in een goeie bui ben ghehe :P: Mic. = geluiden kunnen opnemen.

Cheers :baco:

Zie topic nu pas, ff kicken :o:

Ja heb een goeie tip, verkoop alles wat je hebt.

Maak een track op alleen GM.......Klinkt i daarop vet, dan kan je nadenken over eea te vervangen.

Nog 1 tip, omdat ik in een goeie bui ben ghehe :P: Mic. = geluiden kunnen opnemen.

Cheers :baco:

Zeg dan gewoon niets....
Niets:)

@ Jay....
Ik zeg doen,

Klinkt goed he, die GM ! Heb laatst een scheet opgenomen, heb er een baseline van kunnen maken wil je niet weten. Zit toch een partij diepte in pffff met geen enkele synth voor elkaar te krijgen 8o)

Want brz ? zijn goeie tieps hoor! :D

Attachments

• Children.mid
    84,5 KB · Bekeken: 55
Back