Studiogear overspending topic

Laten we er geen drama van maken.. het komt wel goed.

@vcova: goed gezien.. je kunt hem altijd afplakken met een stuk papier op je scherm LOL

Het gaat mij niet om het geld. Het is leuk als je er een boterham mee kan verdienen. Maar eerst branding, networking etc. Digitaal label opzetten en zo zijn er nog tig ideeen in de pijplijn. Ik geef het een jaar en anders zoek ik een bijbaantje

Ik zou alvast maar een bijbaantje gaan zoeken als ik jou was, er zijn je er al 100den voor gegaan, 1000den, en waar zijn die nu?

Er is maar een manier om het te doen, en vanuit een soort "bescherming" ga ik je die niet vertellen.

Pak 'n schaar...

Pak je creditcard...

Alle problemen opgelost.

En als je dan toch bezig bent met knippen..........

Pak je voorhuid..............................................................................................

Not into kink or selfmutulation myself LOL

VCVOCA - SAWTOOTH DICK CUT (KINK REMIX) [FUK ME I AM FAMOUS 2011] j/k

;););)8o)8o)8o)

banana.gif

Enige manier manier hoe je nog een beetje geld kan verdienen is als je in de DJMag top 10 komt en mensen je willen betalen om te draaien.
Goed om te weten. Ik heb een 2 maandelijkse stek op DJ Magazine pres. SoundLab (Proton). Dus wie weet..

Not into kink or selfmutulation myself LOL

VCVOCA - SAWTOOTH DICK CUT (KINK REMIX) [FUK ME I AM FAMOUS 2011] j/k

;););)8o)8o)8o)

Je praat net als Rond... het lijkt alleen duidelijker.

Rondiaans begrijp ik nog.. deze shit niet.

En neen, al zou je beroemd zijn, zou ik je nog nie f*cken.

kan iemand me vertellen wat nou eigenlijk het probleem is
hebben we te maken met een soort raphie-aankoop-narcisme-laat-m-maar-lekker-uit-de-broek-hangen-situatie?
zoiets is t wel volgens mij

kan iemand me vertellen wat nou eigenlijk het probleem is
hebben we te maken met een soort raphie-aankoop-narcisme-laat-m-maar-lekker-uit-de-broek-hangen-situatie?
zoiets is t wel volgens mij
Nou heb ik het weer gedaan :D

Jij doet het toch altijd.. Bij voorbaat al :D

Zal de foto's van m'n pallet GIK Acoustics spul die vandaag is binnengekomen nog maar even achterwege laten dan :okdan: anders vind Sjoef dat ik weer een narcistische aankoop heb gedaan :engel:

Zolang er budget is, is er geen probleem lijkt me :)
Ik heb nu een DX7 IIFD en Nord Modular G1 waar ik helemaal blij mee ben. maar voordat ik daar was heb ik gekocht en verkocht: Roland JX8P, Korg Poly 800, Oberheim OB12, X0xb0x, Roland TR707, Yamaha AN1X.
Geen winst gemaakt, ook geen verlies en met heel wat leuke synths gespeeld waar ik in mijn studietijd geen geld voor had.

de aankoop is niet narcistisch
ik zou zeggen
laat m lekker uit de broek hangen :D

Back