Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het gaat mij niet om het geld. Het is leuk als je er een boterham mee kan verdienen. Maar eerst branding, networking etc. Digitaal label opzetten en zo zijn er nog tig ideeen in de pijplijn. Ik geef het een jaar en anders zoek ik een bijbaantje
Goed om te weten. Ik heb een 2 maandelijkse stek op DJ Magazine pres. SoundLab (Proton). Dus wie weet..Enige manier manier hoe je nog een beetje geld kan verdienen is als je in de DJMag top 10 komt en mensen je willen betalen om te draaien.
Not into kink or selfmutulation myself LOL
VCVOCA - SAWTOOTH DICK CUT (KINK REMIX) [FUK ME I AM FAMOUS 2011] j/k
![]()
Nou heb ik het weer gedaankan iemand me vertellen wat nou eigenlijk het probleem is
hebben we te maken met een soort raphie-aankoop-narcisme-laat-m-maar-lekker-uit-de-broek-hangen-situatie?
zoiets is t wel volgens mij

Jij doet het toch altijd.. Bij voorbaat al![]()

na aanschaf van het nodige bier en/of de zweefcigaartjes bleef er nog maar weinig over?Geen winst gemaakt, ook geen verlies en met heel wat leuke synths gespeeld waar ik in mijn studietijd geen geld voor had.

Zoiets jana aanschaf van het nodige bier en/of de zweefcigaartjes bleef er nog maar weinig over?![]()
.LOL
Tip: zandpad misschien?